minevik

kell on küll vähe ja lubasin mitte kirjutada päeval, vaid õhtuti, aga pean praegu kirjutama. nii palju mõtteid ja emotsioone. õhtuks on need kadunud. esiteks olen ma rumal, et ma oma vanu msni logisid lugesin, sest kõik jutud ja teemad mis seal olid, ajasid tuju ära ja mõni asi võttis lausa pisara silma. kõik mis seal kirjas oli, tundus kuidagi nii tõsine ja suurelapse jutt, aga samas, väga kurb.aga aitäh kõikidele neile, kes on mu muresid kuulanud :):).

ma peaksin rohkem olema rõõmsam ja mitte hakkama pisiasjade pärast mossitama. aga midagi ei saa sinna teha, lihtsalt olen selline piripilliliisu -.-

teiseks on üks rõõmsam asi🙂. tegin oma väiksele poolvennale traktorijuhiload, sest ta sai sünnipäevaks ühe väntadega traktori koos käruga ja kuna muud polnud teha, siis meisterdasin talle juhiload. olin armas ja hoolitsev suurem õde😀. siiski siiski, võin hakata kõigile selliseid lube tegema😀.

kolmandaks olen ma tähele pannud, et mu tujud vahelduvad ülikiiresti. hommikul ärkasin suurepärase tujuga ja peale msni logide lugemist muutus tuju kurvaks. ebanormaalne aga minu puhul täiesti tüüpiline :N.

ma hetkel rohkem ei kirjuta, ehk õhtul jälle.

liisu.

*tegin miku lubadest pilti ka, ei ole küll super kvaliteet, aga mingi ettekujutus neist on🙂.

Lisa kommentaar

