varsti !

tsauki jälle ! leidsin aega, et kirjutada. tahaks palju, palju kirjutada, aga ei tea, kas on viitsimist või tahtmist. kõik mu mõtted pole avalikkusele mõeldud –  nii igaksjuhuks. aga alustan siis sellest, et  ma tahaks meeletult suve. siis on kõik inimesed nii head, ilm on super, saab kõike teha, mida hing ihaldab jne. mõistate küll. kes siis suve ei tahaks ?ega mul talve vastu ka midagi pole, aga lihtsalt näiteks praegu ei hakka lumi kokku. ma tahaksväga lumememme teha, aga lumi ei hakka kokku no😦. lohutan end sellega, et varsti läheb soojemaks ja siis hakkab lumigi kokku🙂.

peale selle, et ma suve tahan, olen ma juba ammu mõelnud ka sellest, et tahaks suureks saada. omada oma korterit kuskil linnas, peret, olla haritud(ülikool lõpetatud) ja töökoht olemas. no see oleks super. see suureksaaamise jutt käib minuga igalpool kaasas. paljud arvavad, et ma olen napakas, aga ma ju pole seda ? kõik inimesed mõtlevad tulevikule. seda ka mina, aga natuke tõsisemalt ehk kui teised. pmts, ma ei tea, kas mu plaanid üldse täide lähevad, aga vähemalt mõtted on olemas😉. see on positiivne !

suureksaamise juures on nõme see, et pole enam nii palju vaba aega, aga mis siis ? elame üle😀. vaba aega on vähem ja see on ka omamoodi positiivne, sest saab olemasolevat aega kasutada otstarbekamalt kui varasemalt. praegu ma näiteks oman suuuures koguses vaba aega, aga ma ju ometi tahaksin midagi teha. seetõttu ma sisustangi seda mõttetute tegevustega, kuigi samas võiksin sisustada seda asjalike tegevustega. ma tahan suureks saada ja seda kohe väga tõsiselt. või kui oleksin natuke vanem ja käiksin tööl või kuskil, siis üüriksin vabalt linna korteri. ma ei viitsi siin maal enam kopitada -.-. ausõna !

oehjah, mul oleks veel sada mõtet, mida kirjutada, aga ma ei hakka parem neid avalikustama. midagi peab saladuseks ka jääma. aga lihtsalt näiteks see, et ma käitun hetkel samamoodi nagu Gerly kaks aastat tagasi(ehk ta oli sama vana kui mina). järeldused tehke ise(kes muidugi teab Gerlyt).

samas. olen tuhat tänu võlgu sellele inimesele, kes mulle suveks tööd pakuks. ma arvatavasti ei tahaks enam maasikaid korjata:D. aga kui tõesti muud üle ei jää, siis lähen neid korjama. aga kui kellelgi on pakkumisi, siis andke julgelt teada !!😉. ma ei hammusta ..

rohkem ma arvatavasti ei julge oma mõtteid avaldada, sest asi läheks käest ära ja muutuks selliseks, et ükski inimene ei tunneks mind enam ära. seega, ma hetkel lõpetan🙂

tsauks!😛

liisu.

Lisa kommentaar

