öine mõttevälgatus:D

kuna mul öösel ei tulnud und, siis mõtlesin, lootes, et tuleb uni. aga unemati ei kavatsenudki mulle külla tulla. mõte oli siis järgmine, mille ma ka öösel kirja panin, et meelest ei läheks :

kui keegi küsiks, et kuidas läheb ja ma vastaksin, et “hästi”, siis ma valetaksin. kui aga ütleksin, et “halvasti”, siis valetaksin jälle. mida ma siis vastama peaks ? et läheb “keskmiselt” ? no mis vastus see on ? ühelgi inimesel ei saa kunagi “keskmiselt” minna. läheb kas hästi või halvasti . seega tuleks ehk vastata, et vahest hästi ja vahest halvasti ? millest see oleneb ? ilmast ? sinust endast ? teistest ? teiste kaela on alati seda lihtne ajada, kuid süüdistama peab ka iseennast, sest süü pole kunagi ühepoolne. täpselt nagu sõjaski – alati on kaks poolt. seega, inimene, kellel läheb “keskmiselt” võiks üles tõsta oma keskmise sõrme ja öelda, et vot nii lähebki. las siis iga üks mõtleb, mida inimene tegelikult öelda tahtis. (tore, kas pole ?)

imelik mõte, aga olin sunnitud selle kirja panema, sest pidasin seda vajalikuks. ÕHTUL JÄLLE !😉

liisu.

2 Vastust to “öine mõttevälgatus:D”

  1. Tead. Ma olen lugenud, et üks asi, mida muu maailma rahvas eestlaste juures ei salli, on see, kui eestlane küsimusele “Kuidas läheb?” vastab “Normaalselt!”. Nii et väga pooldan sinu mõtet, et alati läheb kas hästi või halvasti!🙂

Lisa kommentaar

