asjalik tütarlaps

tsauki. järjekordselt olin ma öösel unetu, mis on viimased kaks päeva väga positiivselt mõjunud :d. öösiti tulevad tõesti head mõtted. seega ma siis öösel mõtlesin, et mul oleks tuppa riiulit vaja, muidugi ma selle ka saan. see on kindel. ja oh imet, öösel tuli ka mõte tuba ümber tõsta, mis läks väga edukalt ka korda. tuba sai ümber tõstetud ja ära koristatud. ise olen väga rahul🙂

mõtlesin ka sellele, et varsti tuleb kool ja peab hakkama jälle pingutama.. phh. ei oota väga. aga mida mul siin kodus ikka teha on ? koristada ?😀. oh ei. ma olen üllataval kombel oma tuba viimase nädala aja jooksul väga palju koristanud. pmts olen kaks “suurpuhastust” teinud. see on minupuhul midagi erakordset. tavaliselt juhtub seda ainult kuus korra. (ma olen laisk ja lohakas, ma tean. aga kui mul vaja tuba ära koristada, siis saab alati tehtud )

kuna mu tuba on hetkel väga ilus ja hubane(minu arvates), siis panen pildi ka siia, et kõik näeksid, kui asjalik ma ikka olin :d. ( ennast kiitmast ma ei väsi).

ja peale selle, et ma toa ära koristasin, mängisin ma ka ehitajameest ja  lõin ühe laetala sisse mingi naela otsas asja, et saaksin sinna otsa riputada oma kuue auguga võrgust toru, kuhu sisse on hea asju panna. (pildilt seda kahjuks näha pole).

nähtavasti olen ma uuel aastal tublimaks tüdrukuks muutunud, sest olen oma tuba hakanud koristama väga tihti ja üldse, see ei lähegi eriti sassi😀. (no siis kui väiksed mu toas on käinud, oleks siit nagu tornaado üle käinud, aga ma elan selle üle. ma ei saa midagi parata, et nende mänguasjakapp minu toas on -.- )

virisen ka. ma tean, vabandust. aga ma nüüd hakkan ahju tuld tegema(järjekordne näide sellest, et ma olen tubli :)). peale seda lähen riksu sünnipäevale ka😉 õnne talle(kuigi pärissünnipäev VEEL pole ! :D)

tsauki;)

liisu.

Lisa kommentaar

