no tere

ma panin tähele, et kui sõbrannad ei ole ammu näinud ja juttu rääkinud, siis öö venib kohutavalt pikaks, lausa nii pikaks, et hommik jõuab enne kätte😀. tänks sulle jann, et minuga rääkida viitsisid (:

lihtsalt jah. hommik oli raske. varajane äratus. vähene uni. külm tuba. teadmine, et peab füüsikat õppima(mis on ju siiski ELU!!!). no suurepärane pühapäeva/viimane vaheaja päev !:D

tegelikult lihtsalt olen õnnelik, et oman tarku sõpru, kes aitavad vabal ajal füüsikat õppida ja üldse, aitavad🙂 aitäh ! ja füüsika on tõesti tore. pole midagi muud armsamat siin maailmas kui füüsika. kolme peale saab ikka kaks ülesannet lõppude lõpuks lahendatud, mis on SUUREPÄRANE!, sest vähemalt saavad asjad tehtud. olen lausa hullumas. füüsika on keeruline, raske, mittemõistetav, arusaamatu. olen rumal, et a klassi läksin, a no mis enam teha😀. klassi nimel peab pingutama !!🙂

peale selle, et füüsika on südames, on ka kool südames, talv südames, kullatükikesed südames. mahub mu südamesse üldse nii palju asju/inimesi ?:O ei teagi tegelikult. siiamaani on mahtunud. eks näis, mis edaspidi saab. (imelik jutt).

väga hea on näha sõpru üle pika aja ja nendega koos õppida(siiani ei saa veel sellest üle:D). tänan teid veelkord:).

ma nüüd hakkan füüsika vigade parandust tegema(nagu füüsikat veel vähe oleks õppinud – ainult umbes nii 11.30 kuni 14.10😀, aga mis siis..). ärge üle pingutage füüsikaga !!🙂

tsauki.

liisu!

Lisa kommentaar

