head mõtted

mitte et ma tunduks mingi friik või imelik, aga nüüd võin raudkindlalt öelda, et need inimesed, kes on unetud, omavad maailma parimaid ideid:D.

algul arvasin, et unetus on nõme ja tüütu ja vastik ja haige, aga lähemalt uurides, selgus, et see tõi minuga kaasa mingi imeliku ideede väljamõtlemise:D:D.

muud pole ju teha kui mõelda. seega, oman ma hetkel palju lahedaid/ägedaid/rõvedaid(:D) ideid seoses küll algul lennupeoga, kuid muude asjadega ka😉.

hetkel on kell 6.40 ja võin öelda, et minu öö jäi JÄLLE lühikeseks. kena paar tunnikest tukkumist ja kena paarkümmend sõnumit😀. mis seal ikka. oli vähemalt tegevust. tänks sulle niki !😉

öösel arvasin, et ma ei suudagi üles tõusta, kuid oh imet. nagu krapsti olin voodist püsti(ainult et koos tekiga, sest toas oli NIIIIII külm). kohvivesi keema ja võisaiad valmis. ma ikka tubli(jälle kiidan:)). polegi vist varem hommikuti musta kohvi joonud suhkruga. täna oli see hea. aga sinise kottide vastu, mis mul mõlema silma all on, ei aita vist midagi muud kui ma peaksin päris mitu tundi järjest öösel tuduma:D. nii, et ma ikka tudun sügavalt, mitte ainult tukun:D. kusjuures, selle lühikese aja jooksul kui tukkusin, nägin ma isegi und :O. veider.

aga ma nüüd hetkel lõpetan, sest toas on külm, mu näpud on juba jääs, dexter hakkab, KOOLI VARSTI !!! ja ma pean veel õue ka minema(kuhu pole eriti soovi sellise külmaga minna).

aga olks. KÕIGILE SUUREPÄRAST/EDUKAT/ÄGEDAT/UNIST/RASKET ESIMEST KOOLIPÄEVA AASTAL 2010 !😀.

liisu

Lisa kommentaar

