nunnu

tsauki. tänane päev on päris positiivne olnud🙂. see on midagi uut(ausalt). kõik on kuidagi nüüd hea ja tore🙂. pmts. avastasin, et väljas on päris soe(no muidugi. olen ju nagu kubujuss:D) aga see selleks. tahaks lihtsalt rääkida, kui õnnelik ma olen. ausalt. MA OLEN ÕNNELIK ! midagi uut taaskord jälle.

tahaks teiega ka oma rõõmu jagada, aga ei oska millestki alustada. lihtsalt kõik hakkab rööbastele tagasi minema vaikselt🙂. aega võtab, aga asja saab🙂.

ja kiidan ennast taaskord jälle heade ideede eest :p. (mitte, et ma seda üksi oleks mõelnud, aga stevely aitas ka :)). head mõtted on paremad kui neid täiendavad kaks inimest😀. ah mida juttu. keeruline. ma peaksin matet hakkama parem õppima. olema tubli koolilaps. mitte passima siin wordpressis jakirjutama siia:D. no tõesti tõesti:D.

osav olen ma ka:D:D. nutt oli kurgus lausa kui kojutulles avastasin, et arvuti poweri nupp ei tööta. jube lihtsalt😀. kohe paar kõnet ja selgus, et pmts ongi asi pekkis no. aga mina, kes ma olen master asjade parandaja, tegin paar kõvemat matsu ja siin ma nüüd siis olen (H). (egolaks? oh ei :D).

nii positiivne postitus üle pika aja🙂

tsauki. ma hakkan matet õppima :p.

liisu

Lisa kommentaar

