mhm

tsauki. enne olin väga rõõmus/tore/positiivne/õnnelik. phh, enam pole. suurepärane ? no vist mitte ju. tuju lihtsalt pole. masendav lausa. ja hakkab jälle peale see jama, et ainult mossitan. päris nõme värk. olen täna üldse kuidagi vihane/kuri/masendunud/emo.. ei teagi kohe miks. lambist lihtsalt. aga see selleks. ma ei taha JÄLLE virisema hakata, et kõik on nii nõme/raske/tüütu jnejne. unustage ära palun.

üheks mu nõmeda tuju põhjuseks võib ka see olla, et ma ei mõista nagu, et MIKS ON INIMESTEL TELEFON, KUI SEE ON HÕIVATUD/VÄLJALÜLITATUD/KADUNUD/HÄÄLETU PEAL ?!?!!?!?!?!?!?!?!??! no milleks omada siis telefoni, kui keegi sind nkn kunagi kätte ei saa. no oi kui närvi selline asi lihtsalt ajab. pärast nurisetakse, et miks ei helistanud vms. no mida veeeeel?!?! teinekord tasuks telefon sellises olekus hoida, et keegi sind kätte ka saaks. niiet pole vaja viriseda selle üle, et keegi ei helista. arghhh, no niii närvi ajab selline asi. pole sõnu lihtsalt. JÄTKE MEELDE SEE JA VÕTKE ÕPPUST !! mulle meeldib kui keegi helistab mulle, seega hoian alati käeülatuses . aga no mis seal ikka.

käisin raamatukogus ka täna. sain ainult hamleti. don quijotet ei saanud, sest raamatukogus polnud -.- , äge eks ? aga eks ma elan üle. üritan siis millalgi hamletikest lugema hakata, kui aega leian.

ÄRGE SÖÖGE KONDENSPIIMA SUURTES KOGUSTES !!! palun. ma ei taha, et teil ka paha hakkaks. minul hakkas. seega, oleksin õnnelik kui end selles vaevast säästaksite🙂. aitäh.

kuna ma olin täna nii väsinud ja läbikülmunud, otsustasin ma 14.45 et lähen tuttu. no muidu ma panin äratuskella ka tirisema 45 minuti pärast, et KINDLASTI ärkan üles ja hakkan koristama. no haaahaaa. ei ärganud ju ma mitte kuskile. keerasin hoopis kella edasi. lõpuks suutsin ärgata alles 16.30 . väga armas minust. tuba ma ikka koristada ei jõudnud. ja arvatavasti ei jõua ka. KÜLM ON JU ! :S. isegi TEKI ALL oli külm. no mismõttes nagu ?!?! oehjah

olen jahvatanud päris juhuslikest teemadest, aga juhtub ikka. sinna juhuslike teemade alla peaks ehk kuuluma see ka, et mul olid reedel neli kalasaba, täna tegin need lahti ja kaks inimest(kes mind nägid nii eile kui täna) küsisid, et kas olen juukseid värvinud:D. no midaaaaaaa. ärge kujutage ette.

näpud on taaskord jälle jääs. ootan millal emme makaronid ära keedab, saab süüa :p.(kuigi alles sõin salatit). miks ma söööööööön niiiiiii palju ?!?!:D. pole sõnu no. ebareaalne. võiksin öelda tegelt, et ma lihtsalt ei suuda oma söögiisu taltsutada:D. nõrk olen. ma tean.

nüüd siis lisan ühe video orksi ja lippan sööma😉 AHJU PEAN KA TULE TEGEMA !!!!!!! (emme palus juba 10 minti tagasi et ahju tule teeksin. ups). aga olks. tsauki🙂

liisu

Lisa kommentaar

