saan hakkama? kindlasti !

tsauki. eile polnud just kõige parem päev – seda igasmõttes. õhtul/öösel tudile minnes sain aru, et oli tõesti üks raske päev. öösel tudusin väga sügavalt ja hästi, kuigi nägin ulmelisi unenägusid ja vahepeal ärkasin üles, sest hakkas palav -.- . mulle ei meeldi öösiti üles ärgata, sest siis jääb kas unenägu katki või tuleb sada muud häda.

hommikul oli päris kerge isegi üles ärgata, sest kell oli juba vaikselt pool kaksteist ning aeg oligi ärgata. esimese asjanak ohe kööki sööma(tüüpiline mina) ja siis koristasin sajatuhandeviiekümnega oma toa ka ära. seda ei saakski tegelikult päris koristamiseks nimetada, sest tõmbasin ainult tolmuimejaga ületoa vaiba ära(enam polegi ma nii tubli -.- ). pmts. täna on mul tihe pühapäev, sest pean õppima, õppima, õppima, lugema ja õue tahaks ka. ei teagi, kas jõuan sinna.

aga siiski. eile õhtul/öösel rääkisin ma tõnisega msnis ja stevelyga telefonis. olen väga õnnelik, et oman selliseid klassikaaslasi. olgem ausad, teil on põhjust kade olla😉. see on armas, kui keegi tahab sinu muresid kuulata ja lohutada, kui asi halb on. mida ma teeksin, kui neid ei oleks ? ausalt no ?!?!?!?!. siis oleks mul kaks inimest vähem, kellele oma muresid kurta. AITÄH TEILE, ET MUL OLEMAS OLETE ! :):).

kuna mu elu on pmts viimased kuu aega väga rööbastelt väljas olnud, siis endale olen sisendanud, et ma saan hakkama !! ja ma saan ka, miks ma ei peaks saama ? üle raskuste tähtede poole, nagu keegi on kunagi öelnud. niiet, mida muud mul teha on, kui lihtsalt hakkama saada.

ja mitte, et ma mingi meestevihkaja oleksin, aga jah, mehed on kõik samasugused:D. aga see teema las olla. pole vaja kõigil pisidetaile teada. mehed on sead, aga naised armastavadki loomi – ja nii ongi :O. ausalt !

aga siiski siiski. ma peaksin hakkama õppima ja üldse asjalikuks. tsauki !

liisu

Lisa kommentaar

