taaskord jälle sisutu

mitte et ma oleksin siia täna vähe sissekandeid teinud, aga ma lihtsalt pean kirjutama siia. tunne on selline. ma tahaksin kõik nii väga hingelt siia ära kirjutada, aga arvan, et asi läheks liiga isiklikuks ja paljud saaksid teada minust asju, mida varem pole kas tähele pannud või üldse teadnud. seega ma piirdun ainult minimaalse osaga oma elust, mida tahan, et teised ka teaksid.

raske on millestki alustada kui nii paljust oleks rääkida. aga ma proovin. annan endast parima. aga enne ütleks seda, et mu sissekanded pole viimasel ajal just väga rõõmsad olnud, seega poleks vaja hakata arvama, et ma olen hull emo vms. heh. ma ei lõigu end veel(:D), kuid tuju on tõesti viimasel ajal allapoole arvestust. pean ise sellega harjuma/leppima, kuigi meeletult tahaks kas või aega tagasi kerida sinnamaani, kus olin tõeline rõõmurull ja nägin igas asjas positiivseid külgi.hetkel piirdun ainult negatiivsetega.(masendav lausa)

kirjutamistuhinas ma unustasin tegelikult ära, mida ma TEGELIKULT tahtsin siia kirjutada. aga see selleks. kell on juba kaheksa läbi ja mul on meeletu väsimus peal(muidugi ei tahtnud ma sellest rääkida). aga väsimus on tingitud sellest, et suusatasin(okei “suusatasin”) 2 km. päris “pikk” maa oli ikka. heh. naerma ajab lausa. suusk tegelt üldse ei libisenud ega midagi. peakski oma suusad määrimisele viima. no lihtsalt seisavad paigal kui suusatada üritad no -.- , masendav.

kuna ma päris ausalt ei suuda meenutada seda, mille pärast pika sissekande teen, siis palun selle eest vabandust. mul on mäluga probleeme vist.. ?!?! meeletu lihtsalt. ei suuda järele ka mõeldes meenutada, mida tahtsin kirjutada:D. häbi hakkab. aga eks ta kunagi meenub mul(raudselt siis kui mul seda vaja pole).

pmts. kell on 20.07 ja rahvuslik aare pidi hakkama juba 2 minutit tagasi. ma vihkan seda kui saated hiljaks jäävad :S. mõttetu. milleks nagu ?? võiks ju ikka graafikust kinni pidada.. aga ma ei viitsi/ei taha/ ei soovi rohkem telekanaleid kritiseerida. ma niikuinii kritiseerin kõike mis/kes ette jääb, seega ma telekanaleid ei kritiseeri rohkem.

nüüd hakkas film ja liisu kaob siit ära. kaugele. oma voodisse, teki alla. headööd !!! :):)

liisu

niiiii armas kiisumiisu :):)

Lisa kommentaar

