väsimus

tsauki. kell on 17.25 ja umbes täpselt 20 minutit tagasi jõudsin alles koju . jubee kui pikk päev täna oli. aga tore oli🙂. kuna kool on ÄGE, siis kirjutan sellest ehk lähemaltki..kuigi see vist tüütu. aga emotsioonid on toredad asjad. alustan siis😀.

esimene tund – matemaatika. vaatasime vigu, mida kontrolltöödes tegime. ajasime malle nii vihale, et ta ei suutnud kõiki töid ära parandada ühe korraga kuna vererõhk tõusis. palju õnne talle !! meil tõuseb ka vererõhk, kui peame tema mittearusaadavat käekirja lugema. seega ka palju õnne meile.

teine tund – matemaatika. veel toredam. võtsime ruutvõrratusi. ägedad asjad, ooja. piisavalt hullud, et hullu hulluks ajada:D. ma ei oskagi rohkem matemaatikat kommenteerida. me olime täna paha lapsed – saime väga tihti pahandada. elame üle🙂 paar aastakest veel😀.

kolmas tund – füüsika. füüsikas saime tööd kätte. SAIN KOLME MIIIIIIINUSE🙂. õnnepisarad. mhm. ajab lausa nutma(vana tuntud tõde, et füüsika on südamelähedane). kallistasin stevelyt sest ta sai ka kolme miinuse, olime õnnelikud🙂 ei saanud vähemalt kahte :p. ja elus esimest korda oli mul füüsika VIGADE PARANDUS esimese korraga kohe õige. midagi uut. pean kalendrisse vist mingi suure punase risti tegema, et teaksin. aga ok. äge:D. tunnis võtsime pendliga ülesandeid. õpetaja üritas näidata kuidas pendel teeb trikki, aga nöör läks katki :D:D HAAHAA:D:D:D. toretore. tegijal juhtub ikka🙂. andestame talle. naljakas tund oli.

neljas tund – karjääriõpetus. viimasel ajal tunnen, et sel tunnil pole väga mõtet:D. alguses oli küll tore enda isiksuse kohta igast ülesandeid teha, aga kui tulid mingid koolid ja töökohad, siis ega ei paku pinget küll.

viies tund – geograafia. meeletu tund. enne seda lumesõda. tunnis abiellumine. nii armas😀. ma abiellusin tannuga ja abielulepingus oli kirjas, et hoiame üksteist gümnaasiumi lõpuni ja oleme truud ja head klassikaaslased edasi :):). nii äge. kahe ja poole aasta pärast lahutame ja siis enne seda on stevelyga abielunõustamine:D. nii äge:D:d. ah ma ei tea üldse mis geos toimub (häbenen). me räägime toyotismist ja fordismist. natuke tean, mis need on:D vihikusse ei kirjuta midagi, aga kodus kirjutan (i)😀. seega, ma olen tubli õppur. VÕTKE ÕPPUST

kuues tund-eesti keel. pidime mingit retoorika värki tegema. elame üle. tund läks nii nagu ikka – surres. nüüd ma mõistan, miks rummel nii armas kõigile on😀.

seitsmes tund – geograafia(JÄLLE). kuna tegelikult pidi kehaline olema, aga tehti vahetust ja saime geo. mm, tore. enne seda JÄLLE lumesõda. jutud, särgid värgid. tunnis naermine. nii armas :D:D. rääkisime KTT-st.(kaatet, kaatet, hüpotenuus)😀. geo ei meeldi mulle. aga peab leppima. natuke veel ja siis läbi😉

kaheksas tund – joonestamine. teooria. äge. meeldib. ;d. mõni asi on uus, aga on hea. õpetaja on tore.

üheksas tund – joonestamine. hakkasime siis joonestama. mitte, et ma kuri oleks T-joonlaua peale, aga ok:D:D. nii närvi ajab see:D:D. aga pmts sain asjadega hakkama😉 seega oli tore. ei kurdagi väga kaheksanda ja üheksanda tunni üle, sest need mööduvad ruttu🙂. joonestada on hea.

kojutulles avastasin, et kõht on meeletult tühi ja väsimus on ka üle mõistuse. aga õppima pean hakkama -.- ATSIHHHHH!!!(terviseks!). mul vaja mate ja füsa vigade parandus ära teha. edu mulle, toretore. ega pole viitsimist küll. eesti keeles mingi imelik bingo ka vaja teha:D:D. hästi tore.

ma ei oskagi muud kohe kirjutada. aga mainiksin ära, et koolis on hea. kõik nii rõõmsad ja toredad🙂 kaks päeva on väga super olnud. koju tulles küll jälle emo. aga see on andestatav🙂. KOOLIS ON MEELETULT PALAV KA !!!! jube lausa. käiks kas või alasti ringi. nii palav lihtsalt :s. aga olks:D. sellest ei taha rääkida:D:D.

ma lähen teen ahju tule ja hakkan õppima😉 tsau !

liisu

ps! PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS, JASON !!! :):)

Lisa kommentaar

