nunnu kolmapäev

tsaukii. enne kui hakkan midagi pikka kirjutama, siis soovin kõigile sünnipäevalistele õnne !! ehk siis õnne andres ! õnne karl ! õnne anne-mari ! õnne laura !😀. (neid oli palju, ma tean). aga mitte nii totakalt ei tahtnud ma oma sissekannet alustada. pigem läheb asi naljakamaks. täna öösel sai palju nalja(ei, ma polnud unetu. seda ei saa unetuseks nimetada). igaljuhul. öösel tegin veidraid asju. räägin neist lähemalt:

ärkasin üles oma “telefoni äratuskella peale” nagu ikka(arvasin, et hommik. tegelikult tirises unes telefon koos äratuskellaga). panin kohvivee keema. läksin tekiga kööki ja hakkasin hoolega võileibu meisterdama. siis miski koitis, et kõik pole paigas. tundus küll, et hommik oli käest, kuid oh ei. telefonikell näitas 1.25. niisiis läksin sama targalt kööki tagasi ja katkestasin veekeetmise. enne voodisse tagasi minekut kontrollisin ka telekast kella(ei tea kust siuke mõte tuli). seal näitas kell 2.30. seega ma ei tea, kumb aeg õige. vaatasin ka telefoni äratuskella, et kas ikka töötab. oh jessus no:D. selle olin ka kinni pannud kui üles ärkasin “äratuskella” peale. naljakas. jäin siis rahulikult magama ja magasin hommikul. hommikul emme rääkis, et jaan tuli öösel koju ja vaatas, et ohoh, võileivad puha valmis tehtud. küsis emme käest, et kas tema tegi, aga kuna tema ei teinud, siis kes ikka tegi kui mina:D:D nii naljakas pole endal ka ammu olnud :D: kuutõbise hoog oli vist. naljakas:d sellega siis mu tore/äge/naljakas öö mööduski. NAERGE TERVISEKS !!😀

hommikul kui ÕIGEL/NORMAALSEL ajal ärkasin, siis tegin oma toimetusi edasi. alustades uutest võileibadest ja kohvivee keetmisest. siis vaatasin multikaid ja läksin kooli. OOTASIN KOOLI !!! ärge arvake, et imelik olen😀. lihtsalt, tore.

täna ma ei jõua vist koolist niimoodi pikalt rääkida nagu tavaliselt. seal polnud miskit erilist.😀. kuigi iga koolipäev on eriline, aga siiski. lihtsalt ei suudaks meenutadagi kõike :D:D TORE OLI !! see nädal on üldse kuidagi super olnud. koolis olid täna muidu kaks estat, füüsika, kaks keemiat(MUSII MUSIIII), kaks geod ja kunstiajalugu. KOOLIS ON HEA😀. aga olgu. ma vist siiski kirjutan iga tunni kohta kommentaare:D. ma ei suuda teistmoodi. see harjumus juba🙂 head lugemist siis ;d. (terve romaan tuleb)

esimene/teine tund – eesti keel. esimeseks tunniks eesti keel on päris masendav. saime teada, et peame mingi kõne koostama ja ladinakeelseid väljendeid pähe õppima, et ägedamad oleksime. tegelikult oli tore ka. bingot tegime. see on äge – meeldib mulle. aga jah, kõnekoostamine on masendav/aeganõudev. ei meeldi see asi. teine eesti keele tund läks ruttu. väga ruttu lausa. seega see super !🙂 ei oskagi miskit muud öelda selle kohta.

kolmas tund – füüsika. pohlasalu rääkis hiirelõksudest ja sellest, kuidas oleks tark võtta endale kass. kass, kes sööks rästikuid ja oleks ka koera eest. MÕTE ON HEA !!! tunnis sain aru ka asjadest millest räägiti !😉 see hea. ise õnnelik vähemalt🙂. oma vigade parandusega sain ka ühele poole(nendega tegelesin geograafias:D)

neljas/viies tund – keemia. oo keemia oo keemia. täna sain ühest asjast isegi aru.OHOHO:D pidin teise tunni alguses tahvli ees ka käima mingit arusaamatut peegliülesannet tegemas. tore tore. ei teadnudki sellest midagi. elame üle:D. usin sai täna kõigi peale kurjaks, sest keegi ei kuulanud sõna -.- (ups)

kuues/seitsmes tund – geograafia. tunnid nagu tunnid ikka. ei paku huvi enam :N:N. kohutav surm on seal tunnis olla. ausalt nagu. ma ei talu seda õpetajat. täna üle pika aja taas konspekteerisin. kuigi füüsika kõrvalt ei jäänud eriti aega😀. aga sain hakkama. teises geos kuulasime juba muusikat stevelyga ja vaatasime slaidishowd sellest, kuidas rauamaakidega mässata. saime minna vaatama ka neid. stevely tegi mulle punase rauamaagiga vasaku käe peale suure südame ka. ÄGEEE😀. oman tattooood nüüd😉. ei jah, geod on ägedad. nalja nabani

kaheksas tund – kunstiajalugu. ega jaa, kaheksandas tunnis vaadata pilte ja kuulata juttu on HÄSTI TORE. suurepärane lausa. saime teada, et peame hakkama pilte õppima, kuna varsti töö(olen umbes täpselt 3-est kunstiajaloost puudunud ja päris tore on mul neid pilte õppida nüüd -.-). aga jah. saime iseseisva töö ja seetõttu saime natuke varem ära😉. kunstiajalugu võiks olla koolipäeva keskel. ei oleks vaja siis piinelda seal viimases tunnis nii meeletult. huh.

KOOL SAI LÄBIII !!!😀. siis läksin poodi ja ostsin kuutseka jaoks süüa kaasa. enne kojutulekut käisin õe juurest ka läbi, et ta mulle kalasabad teeks😉. nüüd siis olen kodus ja lõpetan just siia kirjutamise;) huh, täna ei külmeta mitte näpud, vaid varbad !! (taaskord midagi uut – näpud EI külmeta). muud nagu ei oskagi eriti kirjutada siia. ehk õhtul teen jälle mõne lühema postituse kui aega saan. hetkel hakkan aga nsm passima ja raadiot kuulama !😀

http://web.zone.ee/EDR/listen.html   <— KUULAKE KÕIK SEDA RAADIOT !! SUPER !😉.

tsauki. ma ära.

liisu

Lisa kommentaar

