meeletu igatsus

tsauki. mul on niiiiii suuur igatsus peal kuigi ei tohiks/peaks olema. küll hakkama saan. igatsus on nõme. kõige nõmedam asi üldse, mis olla saab. juba sõna mitu korda järjest öelda on raske -.- see selleks. ei hakka rääkima keda/mida igatsen. niii igaksjuhuks. kes tahab, saab aru, kes ei taha, see ei saa.😉.ma hakkan vist haigeks jääma. seest keerab. paha on olla.(jälle virisen). masendav.

peaksin praegu meeleheitlikult hamletit lugema, et see esmaspäevaks läbi saaks, aga ma ei taha. mul ei ole viitsimist/tahtmist/tuju hakata hamletit lugema. no sorri tõesti.

kui ma alustasin juba oma raskest koolilapse elust kurtma, siis kurdaksin veel. füüsikat on vaja teha. aga seda saab ehk esmaspäeval teha🙂.

ja see kook, mis ma tegin tuli vastik. kuiv ja ajab jooma -.- , nõmeeeeee.tahtsin pilti ka teha, aga ei saanud. hetkel hakkas tordile mõeldes väga paha:D. fuh.

aga kuna mul nii kkülm on ja meeleolu omadega kuskil ära(lihtsalt jalutas minema), siis ma hakkan raamatut lugema(MITTE HAMLETIT kusjuures:D:D). ehk on see toredam:). kell onka nii vähe alles. ei teagi, mida täna õhtul veelt teha. homme pean kindlasti koristama hakkama . tuba on nii sassis.(väiksed tegid !!). aga olks. tsau !!

liisu

Lisa kommentaar

