tühi

täna on tore päev olnud, aga nagu ikka, siis õhtuks suudan oma tuju totaalselt perse keerata. mhm. seda otseses mõttes. koolist kirjutan hiljem(nagu ikka). lihtsalt ma ei tea, mis minuga toimub. keeruline olukord. igatsus on peal. kõik on nii raske. mul on sügavalt kopp ees juba kõigest. ma ei viitsi/taha/jõua/suuda enam kuidagimoodi olla. kõik tundub kuidagi.. mai teagi.. keeruline ?!?! ma olen vihane enda peale. masendav. hoian pöialt, et mingit “emoperioodi” enam ei tule. pean rõõmus olema. mõttetu olla kurb ja moss. see ei anna mitte midagi.

margot kutsus mind reedel peole. juheii. lähen ja olen õnnelik. saab juua🙂😀. juheii. põhiline. vahet pole. seda pole vaja kõigil teada. lihtsalt tore on teada, et saab kodust välja. ei pea kodus konutama. AITÄH MARGOT ! :):).

ja nüüd siis koolisisene osa, nagu lubatud:

esimene/teine tund – eesti keel. esitasime oma toredaid kõnesid dekameroni novellide kohta. kusjuures klass sai päris hästi hakkama. enamustel oli kõne olemas ja kõik super. esimesena alustas kõnede lugemist britta(õpetaja ise valis) ja mina olin õnnelik viimane. sain kõnega hakkama. nõme oli. õpetaja ainult halvustas. mitte miski talle ei meeldinud. aga vahet pole. see on rummel ka.

kolmas tund – füüsika. tore oli. või siiski mitte ? õpetaja oli päääääris kuri täna. ei tea, kes ta välja vihastas. igaljuhul, tund möödus päris… aeglaselt :N. tunnis andis kodus lahendada sada erinevat ülesannet, millest mina oskasin peaaegu kõike(midagi uut). klassis tehtavaid ülesandeid ma ei mõistnud üldse. masendav. füüsika on keeruline, aaaaga huvitav(mitte et see oleks huvipakkuv).

neljas/viies tund – keemia. phh. keemiad. kordasime tööks. sain ka siis esmakordselt teada, et mis on ioonivõrrand või dissotsiatsioon. mhmh. tore tore. homse töö saan kahe. pmts. kui väga tahta, siis saab hakkama. MINA SAAN HAKKAMA.

kuues/seitsmes tund – geograafia. esimese geo ajal oli kontrolltöö. mitte et ma poleks end töö ajal täis lasknud ja sellepärast ka kiiresti tööd ära teinud:D. spikker aitas🙂. väga palju asjalikku oli mul seal kirjas😉 tegin tublid tööd seega. ise ka õnnelik. teise geo ajal tegime stevelyga orgiat ja naersime nsm. tahtsime muusikat kuulata ja õpetaja sai väga kurjaks. tore tore. ma polegi enam eeskujulik õpilane.

kaheksas tund-kunstiajalugu. tundi täna polnud, aga vaatasime mingit holokausti ettekannet. põneeeeeeev :N. polegi muid emotsioone.

kool sai läbi ja tuju läks pekki. mhm. ma olen tujukas tütarlaps. unustage see ära. tahaks nutta/karjuda/sõimata/peksta. ma olen niii suurtes meeltesegadustes, et peaksin jämpsi minema. vahet pole.

kojutulles tegin esimese asjana keemia spikri ära, et seda mitte väga öö peale jätta. ja kuna ma eile ei jõudnud väga hilja blogida, siis annan teile ka teada, et läksin eile kell 20.00 voodisse ja pmts tudisin hommikuni :):):). see niii super. 10 tundi puhast tudimist koos suurepäraste unenägudega. teinekordki.

ma ei oska midagi rohkem kirjutada.

PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS LIISAKALLIS ! (L)(L)(L)(L):):):):).

tsauki.

liisu

Üks vastus to “tühi”

  1. aitähh liisukallis:D

Lisa kommentaar

