närvihaige

tsauki. alustan parematest asjadest. esiteks on mul täna hea tuju olnud, kuni selleni, mil koju tulin. mitte et mul poleks väga halb nädal olnud juba niigi, siis nüüd on see veel halvem. mhm. emo olen. lihtsalt ma lähen niii mõttetult pisiasjade peale närvi, et peaks jämpsi külastama vahelduseks, ehk hakkaks kergem. ma lihtsalt ei jõua enaaaaam. aidake….

phh. ma võiksin teile koolist rääkida. aga ei tea, kas suudan seda nii kirjutada, et närvi ei läheks. ma proovin.

esimene/teine tund – eesti keel. muidugi muidugi, rummel ruulib. tegelt oli tunnis suhteliselt normaalne. üleelatav. tegime mingeid lünktekste ja need kaks tundi läksid nii ruttu. ei saanud arugi, et juba läbi. eile tegime mingi töö ja siis sain ühe poole eest kolme ja teise eest viie. viie sain muidugi selle eest, kui pidime põhjendama üht kümnest käsust,e t miks nii ja miks naa. kolme sain mingi bingopoole osa, kus pidime teadma piibli fraseologismide tähendusi. järelikult pole ma piibliga seotud asjades just väga osav😀

kolmas tund – füüsika. võtsime uue osa. molekulaarfüüsika. ei taju midagi. ma tegelt ei teinud väga kaasa:O, sest tegelesin kunstiajaloopiltidega(a). aga tore tund oli. õpetaja rääkis sellest, kuidas molekulid liiguvad. hästi seletas.

neljas/viies tund – keemia. mitte et ma oma asju koju ei unustanud. tore tore. seega sisustasin aega sellega, et õppisin kunstiajalugu. JÄLLE !!!. ma olen üldse tähele pannud viimasel ajal, et ma ei tee üheski keemiatunnis kaasa. uuuusinale me ka enam ei meeldi neljakesi(mina,b, karoliina ja unksu). tore tore. “NAISKOND, TE OLETE TÄNA KUIDAGI VAIKSED OLNUD JA NÜÜD JÄÄTE SILMA”. ah olgu vait no:D. me olime väga tasa. aga las see olla. TAVOTT ON LAHE ASI !!. ega jaa. keemiad ruulivad. ei taju ikka midagi :D:D.

kuuest/seitsmes tund – geograafia. geo on lahe. ei taju midagi. pidime mingit naljakat kaarti täitma. ega polnud küll eriti vaimustuses.las see olla. geod oli täna ainult 1 tund, sest seitsmenda tunni ajal läksime kõnevõistlust vaatama. äge oli. päris häid kõnesid oli;).

kaheksas tund – kunstiajalugu. mitte et ma poleks tubli ja ei saanud piltide tööd viit, aga olgu. ei hakka uhkeldama. lihtsalt ma olen uhke enda üle🙂.

kool sai läbi. juhei ! läksin käpet hambaarsti juurde(ortotondi juurde tegelt). seal läks arvatust palju kauem aega. aga ok. hambad on ka päris valusalt tuimad nüüd. saan hakkama. igaltpoolt pingutati traate kus võimalik. ägee. kuna minul,mari-liisil,tõnnil ja mardul oli väga kiire hallistesse minekuga, siis nad tulid mind hambaarsti ooteruumi ootama. aitäh teile🙂. läksime siis ruttu hallistesse ja jäime küll pool tundi hiljaks aga saime vähemalt asjad räägitud🙂. super. pea hakkas küll valutama kogu sellest jamast, mis on osaliselt päris jube a no suva:D. saame hakkama. loodame, et pidu ikka toimib ja kõik on tore. aitäh mardu, et viitsisid jamada meiega:):):).

kui viljandi tagasi jõudsime, siis olin tunnikese margotiga õues, sest emme oli mikumannis. tore tore. tsillisime selveris. veel ägedam. ei tegelt nagu point selline, et keegi nagu mulle tegevust ei tahaks otsida? emme ajab ikkkkkkkkkkkkkkkka väga palju närvi ju. et siiis nagu otsige mulle tegevust. mingidtrennid ja särgid värgid. ma ei taha kodus olla. aitäH!!!!!!

ma ei jõua hetkel eriti enam kirjutada. terve eluromaani olenmaha kirjutanud juba. äkki õhtul veel kui tuju peaksparemaks minema vms. loodame.et ma siis hetkel lõpetan ja hakkan sokolaadi sööma;d. tsau !

liisu

Lisa kommentaar

