raske

pmts. kell on 17.45 ja liisul pole mitte midagi teha. kõik on korras nüüd. võiksin vabalt midagi teha. aga siiski siiski. pean ennast kiitma, sest ma õppisin täna päris tublisti. tegin mate vigade paranduse ära, mis tegelt oli pääääris tüütu. eesti keelt tegin ka päris tund aega. no problem. olin tubli🙂.

12.00 kuni 14.00 umbes olin voodis ja lebotasin. sellest kahest tunnist poolteist tundi tudisin ja pool tundi rääkisin telefoniga;d. mhm. pikad telefonikõned on mu lemmikud(juhul kui on tasuta või kellegi teise arvelt:D). okei, see selleks. ma sõin just. päris korralikult. suure portsu praekartuleid ja umbes liiter mahla. mhm. räige. ma pole elusees vist nii palju vedelikku ühe päeva jooksul sisse ajanud. rõve lausa. kui kõhtu sisse-välja liigutada,s iis kuuleb, kuidas vesi loksub. räige:D. veepäev, misteha. tegelt süüa on tore. söök on hea !!

mis ma veel tahaks rääkida. a tean küll. kui lõunauinakut tegin, siis nägin isegi und. täpselt nii. ma olin paalas venna juures või no tegelt olin sinna minemas just kui mulle tuli kõne, et kas ma kuutsekale tahaksin minna. mul nii, et no dv. aga et mul pole raha vms. siis hakkasin hullult sebima ja särkivärki. jasiis helistas stevely ja ma enam ei näinudki seda edasi😀. tore. ma tean. aga vahet pole. ma nkn poleks saanud minna ju -raha poleee:D:.

muideeeeeeeeeeeeks. ma saan winterjamile minna tüdrukutega🙂. juheiiika. homme saab pileti ja siis on spr!🙂 järelikult on mida oodata päris kaks nädalat🙂.

http://web.zone.ee/EDR/listen.html <— kuuuulake !!:). parim raaadio ever:D.

pmts. muud ma nagu ei oskagi kirjutada siia. ainult võibseda. et kodune kirsimahl on hea😉. mmm.

tsauki

liisu

Üks vastus to “raske”

  1. mis tüdrukutega, üks poiss peaks ka tulema ju, ilma temata me ei saa sinnagi😉

Lisa kommentaar

