:(

olen kurb. mul on peal meeletult suur nostalgia. tahaks tagasi vanu aegu. tahaks tagasi kõike, mis on olnud. ma tean, et inimesed, kes ainult minevikus elavad, on mõttetud raiskajad,s est nautima peaks olevikku. aga mis teha. mulle meeldib nostaligtseda. ma seda kusjuures ise ei tahakski teha, aga ma pean/olen sunnitud. fak ma ütlen.

all the crazy shit i did tonight, those will be the best memories.. NII ONGI !!!!

NOSTALGIA ON PAHA -.- ajab lausa pisara silma 😥

TUPSUUUUD, KUS TE KÕIK KADUNUD OLETE?!??!?! palun tulge tagasi. ma tahan neid suurepäraseid vanu aegu tagasi. PALUN !!

liisu

2 kommentaari to “:(”

  1. mina tibu olen koguaeg olemas 🙂

Lisa kommentaar

