pealkirjata

täna on teisipäev. kell on pool kuus ja ma ei ole võimeline hetkel mitte midagi tegema. ma olen niiiii väsinud -.- aga olgu. räägin parem koolist.😀.

esimene/teine tund-matemaatika. täna sain PEAAEGU et asjadest aru. võrratused pole minu teema.

kolmas tund – füüsika. KÕIK ON ETTE MÄÄRATUD !! t’pselt nii ongi. mitte me ise ei liiguta end ja ei juhi oma mõtteid, vaid see on füüsikaseadustega ette ära määratud !! massmahe.

neljas tund – karjääriõpetus. tegime rühmatööd, kus pidime kirjeldama üht nähtust ja kirjeldama, mida teevad erinevad isiksusetüübid sellega. meie sõnaks/nähtuseks oli SUPERSPOSITSIOONIPRINTSIIP. kolmekümnest inimesest ei teadnud selle sõna tähendust mitte keegi :D:D ainult meie viis, kes käime a klassis, teadsime seda. SUPER. nii peabki.

viies tund – geograafia. ma ei mäletagi, mida me seal tegime. tean ainult seda, et poisid võtsid mu superataki ja raiskasid selle tuimalt ära:D AITÄH !!!  kõik kohad olid seda täis.

kuues tund – eesti keel. meie tunnis käis täna õppealajuhataja. muidugi olid kõik kukununnud. rääkisime seitsmest surmapatust, mille järgi peaksin ma vähemalt viis korda jubasurnud olema. ulme.

seitsmes tund – kehaline. väike jalutuskäik obeliskini ja tagasi. väike sõit suuskadel ja ongi tunnike läbi ;D.

kaheksas/üheksas tund – joonestamine. tegime täna ellipseid. armas:D. rahulik ajaviide😉

nüüd siis olen kodus ja söön kommi :D:D. üle  pika aja. peaksin hakkama geo tööks ka õppima. meeletu. ma ei suuda, ei vitisi, ei taha –.–

liisu

Lisa kommentaar

