party up

heihei. olen täna rõõmurull. kuna hetkel olen linnas venna juures, siis ei viitsi hakata kirjutama sellest, mis koolis toimus😀. see oleks liigne ajaraiskamine hetkel, mul on nkn väääga kiire:D:D. pean hamletit lugema ja matet tegema. raske elu. mhm. sõin spagette täna. ägeee.😀. aga tegelt on lood sellised, et hamlet ruulib sajaga. on südames lausa kahesajaga. appii. ma ei suuda siia hetkel miskit kirjutada. nii kiire on hetkel kuidagi :O. pean õppima ja blogida tahtsin ka, sest et jah, õhtul enam ei saa:D.

ma nüüd siis õpin/loen edasi ja varsti sõbrapäevadiskole🙂. olge nunnud ja teadke, et homme on REEEEEEEDEEEEE ! :D:DD:: olgu. tsauki.

liisu

Lisa kommentaar

