heihopsti reedepoiss

täna on siis reede ja liisu hakkab varsti õue minema. ma pole JÄRJEKORDSELT kodus omadega, sest jah, vahet pole  :D. siin arvutis ei tööta üks shifti nupp, seega mai viitsi hakata smaile kasutama. mhm, mul on täna hea tuju ja kõik on super. lugesin 20 minutit hamletpoissi ka. 87 lehte loetud . hurrraaaaa !!!!!!!!!!. aga jah, kuna ma pean hakkama end varsti riidesse panema, siis on point selline, et jah, ma lõpetan koheära. tahtsin lihtsalt öelda, et täna tuleb tore reede ja see on ka tore, et mu uus hüüdnimi on väikse vennatütre poolt ufo. haahaa. tegelt ütles seda madli, aga kristin pidi ka seda ütlema mulle hakkama. põhjuseks oli see, et mul olid uforetuusid jalas ehk siis roosad retuusid, masssmahe. ma tean. olengi ufo , hurraa, aplausi pole vaja.

aga ma siis hakkan sättima ja ehk homme, kui kodus olen, siis blogjn pikemalt, et kes ja mis ja kus ja kellega. haahaaaa. olgu. päris kõike pole vajaka teada. aga ma kaon. !

tsauki

olge musid

liisu

Lisa kommentaar

