moss?

heihei. kell on 11.05 ja ma olen üleval olnud alles ligikaudu pool tundi. eilne õhtu(millest ma ootasin midagi enamat:D) oli minu jaoks vussi keeratud, sest ma olin tujutu. mul polnud tuju. mhm. mõttetu. aga siiski, ma suutsin teha selliseid asju, mida ma poleks nsm julgenud teha (vähesed teavad). ma olen üldse viimasel ajal tähele pannud, et ma olen muutunud hoolitsevamaks ja pmts pohhuistiks. kusjuures ja. mina ja pohhuist – nii ei saa olla. aga ausalt ka. mul on pohui päris mitmetest asjadest, mis ennem panid muretsema või lihtsalt keerasid tuju metsa. selleks on teiste inimeste arvamus. nii paljud on mulle öelnud, et milleks kuulata teiste arvamusi, kui sa elad ise, mitte teiste elu. teiste arvamusi võib/peab kuulama, kuid nendest ei pea ei õppust võtma, ega neid järgima. milleks ??. seega olen mina muutunud väga ükskõikseks. ma ei tunne ennast vahel ise ka ära. konkreetselt lihtsalt. aga jah, julgust on mul ka juurde tulnud. vanasti(mitte et see nii ammu oleks) ei julgenud ma vahest inimestele helistada öösel(okei, keskkööl pigem), kuid nüüd mul on selleks julgust. ma teadsin varem, et inimesed ehk magavad sel kellaajal ja nahui ma neile helistan, kui nad magavad. aga nüüd on mul sellest suht suva. mitte et mul poleks imelik helistada inimestele, et kokku saada peale 00.00-i, et nsm juttu rääkida. aga jah. ma julgen seda teha ja teen ka.  no ja pmts. mul oleks veel niiiiiii palju südamelt vaja ära rääkida, aga ma teeksin sellega inimestele haiget(vot seda ma teha ei soovi). mul on palju arvamusi/mõtteid/ütlemisi, mida ma tahaks kellelegi rääkida, aga ma ei saa, sest teeksin kellelegi haiget ja purustaksin ehk sõprusegi. see oleks nõme. kohe päris ausalt. päris nii pohuist ma ka pole, et sõpradest suva oleks. kuna jutt kisub järjekordselt mossi poole, siis seda ma ei tahaks ja räägin parem rõõmsamatest asjadest. kas või sellest, et homme on sõbrapäev(mitte et see mulle pinget ei pakuks. ei pakugi kusjuures). on armas saata inimestele head sõbrapäeva tervitus või teha kalli. isegi kinki poleks vaja🙂. olgu. ütlen ausalt, mitte keegi ei saa minult kinki. andke andeks:D.

mustikamoos on hea. on on. päriselt.  kuna olen venna juures, siis tal on tore naine, kellele meeldib süüa teha😉. hommikul on hea ärgata ja süüa kohe midagi, mis on tehtud keeruliselt ja maitseb ülihästi ;D. mhm. kõtu on täis ja hea on olla. vaatame kristiniga hetkel jääaeg kolme ja no pmts ma hoian teda hetkel😀. masssmahe tõesti.

aga olgu. ma olen tõbine natuke. hakkan haigeks vist jääma. see on arvatavasti see, et kaks päeva olen päääris mitu tundi õues olnud ja ehk külma saanud. aga ma nüüd teen midagi muud ja lõpetan.🙂

tsaukiii. olge nunnud !!

liisu

Lisa kommentaar

