tore tore esmaspäevakene.

esmaspäev on tore päev. ma olen laisemaks muutunud. ma ei viitsi enam kirjutada oma koolielamusi😀. seega ma kirjutaksin lihtsalt seda, et MIS KÕIGIL VIGA ONN ?!?!?!:D. ma ei taju seda värki lihtslt. aga see selleks(kes teab, see teab. kes ei tea, see ei tea). pmts. ma olen tõbine. praegu olid ka külmavärinad :O. ma loodan, et ma haigeks ei jää. tegelikult tahtsin seda kirjutada, et EDR-i poiskad on mahedad:D. jeps jeps. EDR on üldse äge😉 käisime täna margotiga tsekkimas ka, kuidas niiöelda raadiot tehakse😉. äge. tulin täna jala koolist koju. okei,. bussipealt. natukene oli külm ju😀. muusikat kuulates oli päris hea soe😉. teinekordki. nüüd lähen teen paar võikut ja hakkan linna poole sättima. lähen linna ööseks, sest siis saan paar tundi kauem hommikul magada😉. äge, kas pole ?.  homme ehitame koolijuures lumelinna ka😉.

ma ei jõua rohkem kirjutada. tsau ! :):). olge musid

liisu.

Lisa kommentaar

