vastlakuklit vää ?

kui ikka koolist koju saada päris 5 tundi varem, siis ega vist polegi midagi muud targemat teha kui magama minna. no ja kes nii tegi ? ikka mina ikka mina. 4 tundi puhast LÕUNAUINAKUT. ebareaalne värk. kahetsemist väärt tegu. ja nüüd on kell selline, millal ma peaksin alles koolist koju saama. või no, tunnid alles lõppevad:D. karm värk. jep jep.

täna on vastlapäev. juhei ! hernesupp ja vastlakuklid on põhitoit. käisime koolis täna lumelinna ehitamas. seekord olin mina meeletu külmavares ja jõin enamus ajast teed (a). andke andeks.

ma ei suuda isegi hetkel silmi lahti hoida. ma ei saa midagi arugi. pidin tegelt kell 14.00 ärkama, aga kus sa sellega. laps oli järelikult väääääääääga väsinud.🙂. ma tahan süüa😀. seega ma kaon sööma.

tsau

liisu

Lisa kommentaar

