haigelaps

no kes omab maailma rängimat peavalu täna ?? no mina ikka mina ju. plaan oli täna varem koju minna, sest nii paha oli olla, aga mis seal ikka no. plaan kukkus läbi. olin ikka koolis lõpuni ja nüüd ootan, millal emme tuleb venna juurde ja kunagi mu koju viib😀. üheksa paiku ehk jõuan koju. elame üle. kuigi jaa, tulin venna juurde ja esimese kümne minuti jooksul juba magasin. lubasin pool tundi magada aga see muutus pooleteiseks tunniks. meeletu lihtsalt. mul pole ammu niimoodi pea lõhkunud otsas. stress v ? ei usu ju.

täna sai periood ka läbi. masssmahe. homsest hakkavad juba vene keel(nõme vist ju) ja inglise keel :):): inka vastu pole mul midagi, aga vene ajab küll öökima. mhmh.

ma sain endale hetkel meheeeeee. mhmh. EDR-is öeldi:”nüüd on raadio ajalugu. liisu palub taitsut endale poisiks” vms:D. hiljem tuli vastuseks “jahh”😀 niii ägeee. nüüd siis olen meheomanik (i). maheekas.

kui keegi veel ei tea, siis EDR-i saab kuulata siit : http://web.zone.ee/EDR/listen.html . KUUUULAAAKEEE !!!!😉

liisu

Lisa kommentaar

