emotsioonitu.

oman taaskord jälle peavalu. pole täna üldse hea olla. halb on olla. lähen varsti linna ja olen seal jälle mitu päeva(nagu kodutu). aga olks. homme toimub ikka lennupidu😉 ägeägeäge.

tegelt pole üldse äge. koolivenna lahkus meie hulgast. puhka rahus ! R.I.P !

ma ei oska siia midagi muud kirjutada.

liisu

10 Vastust to “emotsioonitu.”

  1. armas, et tüütasid (L):)

  2. olgu…nii ma teengi, rohkem ma sind ei tüüta hetkel:D:D;D:*

  3. kuna sa tahad, et helistan???…mul juu tasuta minuteid mai tea kui palju ja saan niigi tasuta hellata😀

  4. ei absoluutselt mitte😀;D

  5. lennupidu ei ole midagi nii lahe…ma võin kihla vedada:D
    sa veel hellad mulle ja ütled seda😀

Lisa kommentaar

