EMOTSIOOOOOOONIIID!!!! :)

kell 13.40 ärkasin ma täna hommikul😀. öösel jõudsin paidest koju mingi 5.30 paiku. terve tagasitee ma autos muidugi magasin😉. nii peabki. aga emotsiooonid on siiani nii laes, et ma ei tea no😀.

winterjam on massmahe üritus. tahaks tagasi(tüüpiline). tuttavaid ma seal väga palju ei näinudki :O. lihtsalt see üritus ja seltskond oli niiii heaaa🙂. tik tok(mis on põhiline), tuli piisavalt mitu korda, et tuju taaskord jälle heaks teha😉 pmts. mind ootab vist mitmepäevane haigus, sest õues ikka südatalvel ei olda pluusi väel😀. aga andke andeks tõest, miks ma peaksin maksma garderoobikasutuse eest kümme eeku ?😀. vaevalt. nii rikas ma ka pole:D. niigi maksis edasi-tagasi käimise pilet 35.-😀.

pmts. ma olin/olen siiani haige. ja eile paides andis see ikka päriiis palju tunda. saalis oli sadamiljon inimest, õhku polnud absoluutselt ja muidugi mul oli tunne, et ma kukun kohe kokku, sest seest ikka päris toredasti keeras. siis tuli võtta retk auto poole, et värsket õhku hingata ja süüa😀.

pmts. teate mis v?😀. mind ei lastud algul sissegi, sest küsiti dokumenti :D: DHHA:D:d. kuna mul oli ainult õpilaspilet, siis mind sisse ei lastud, pidin minema jooksuga auto juurde ja oma id-kaardi tooma. massmahe.😀.

elu parim jooks oli😉

ma ei suuda siia praegu kõiki oma tundeid ja emotsioone kirja panna, sest kõik on alles nii värsked, aga kõik oli SUPER !:). teinekord jälle !! :):).

olge muskad ! ma sööma :*

liisu

Lisa kommentaar

