kas ma olen tõesti nii paha inimene ?

apppii, miks on inimesed nii nõmedad  ? kas ma olen tõesti teinud kellelegi midagi nii paha, et mind hakata lambist vihkama või eirama ? hah. tere tali. järelikult olen ma nii halb inimene, et lihtsalt VIISAKA KÄITUMISEGA teen teistele liiga ja olen niisama nõme🙂 armas, kas pole ? no issand kui närvi sellised inimesed ajavad ?!?! lambist hakata inimest eirama/vihkama, ILMA PÕHJUSETA ! . issand mai või. sellistel inimestel ei peaks sõprugi olema. ma ei saa aru no. ja ma veel kunagi muretsesin sellise inimese pärast. mõttetu ajaraiskamine. mõttetu eit üldse ju. pole mõtet vist viisakas inimene enam olla. see ei tasu ära. inimesed hakkavad sind vihkama/eirama. parem olla ülbe/ebaviisakas ning siis armastavad sind kõik !! SUPER !!!!

võtke kõik siis õppust. mina hakkan küll nüüd pohhuistiks ja ebaviisakaks. ehk hakkab kõigil parem. punkt

liisu

Lisa kommentaar

