olen tubli tüdruk ma

tsauki. kell on 18.18 ja ma olen üleval olnud päris vähe aega. ainult ligi 5 tundi, aga niiii palju asju olen selle ajaga korda saatnud et ise ka ei usuks. esiteks peale ärkamist, tegin ma endale ruttu süüa ja siis hakkasin tuba koristama. see jäi mul muidugi algul poolikuks, sest tuli tuju sauna kütta:D. hakkasingi siis lund rookima ja puid vedama ja särkivärki. päris poolteist tundi mässasin sellega, et sauna tuli alla saada:D siis kui sauna ahjus tuli oli, siis lõpuks ma tulin tuppa ja koristasin oma tuba edasi. kapp/sahtlid korras. kõike suutsin teha. voodiriided vahetasin ära jne jne:D:D. suurpuhastus pmts. meeeletu. siis kadus mu ajataju totaalselt ära:D. ma ei saanud arugi, mis kell on. mind ausalt öeldes ei huvitanud ka see väga. kui sahtlid korras ja asjad korras, läksin sauna. mitte, et ma poleks saunas olnud ligi tund aega(mis on minu puhul meeletu saavutus)🙂

nüüd olen toas ja naudin rahu ja vaikust. ma olen päris suures hämmingus, sest ma olen suutnud päris vähese aja jooksul päris palju asju ära teha😉. kusjuures mul polegi nälg :D:D. sõin 14.00 paiku, aa noo :D:D. 4 ja pool tundi olen olnud söömata. las see olla😉

ma ei taha rohkem kirjutada. hakkan õppima.🙂

tsauu ! :*

liisu

2 Vastust to “olen tubli tüdruk ma”

  1. tubli, tahaks ka niimoodi ..(:

Lisa kommentaar

