preili lihasvalu

tsauki. kell on juba päris palju ja ma pole siiani veel koju jõudnud. kõik teed toovad ikka paala venna juurde, kuhu tulles, enam lootust ära saada pole. nii ongi. aga siin on hea. kodus on ka hea. igalpool on hea. väsinud olen. avastasin, et mu seljalihased valutavad. karta on, et teisipäevast, aga küll see lihasvalu ka üle läheb. kaua see ei tohiks kesta. mul on täna kuidagi väga hea tuju ja üldse hea olla🙂 kõik inimesed mu ümber tunduvad nii õnnelikud. seda on lausa lust vaadata. võikski nii jääda ja olla. see oleks super. endal oleks kogu aeg tuju hea, sest teistel on tuju hea. see on nakkav. jaaaa – hea tuju nakkab. mul on hea meel, et täna on neljapäev ja homme on reede. tundub tegelikult, et täna oleks nagu esmaspäev, sest eile oli vaba päev ja kõik on end ilusasti välja puhanud🙂. mul on paljudest asjadest rääkida, aga kirjutan parem koolipäevast, mis oli piisavalt tore ja lõbus mu jaoks😉

esimene tund – matemaatika. täitsime lehti, mida on meil päris 5 tükki. seda oleme teinud juba 3 päeva,mis on omakorda oootšen positiivne. mulle meeldib täita lünki ja värke. kordamine on tarkuse ema – nagu kombeks on öelda. need lehed on päris kasulikud, selles suhtes, et säilivad vist 12nda klassi lõpuni, et oleks hea eksamiks õppida. tulevikule mõeldes on see väga positiivne väljavaade malle poolt😉

teine tund – eesti keel. haaha, nali naljaks. need,kellel oli hamleti monoloog esitamata, hakkasid seda esitama. kuna mina,mannu ja liisa pole seda esitanud, siis mannu mõtles, et esitame selle ära, et ehk saame kolme ja ei saa vähemalt kahte. no võtsimegi siis kätte mari-liisiga ja läksime klassi ette, lugesime pmts maha ja olime ägedad. hakkasime ära tulema ja rummel pani:”mis see siis oli ? tulitegi nsm klassi ette seda lugema?”. haahaaa. olgukuss no😀. peale seda oli vähemalt süda rahul, et ehk parandab e-koolis selle “!”märgi ära. eks see selgub hiljem.

kolmas tund – vene keel.  istusin täna tõnisega, sest kersti puudus. naljakas, kui rumal ma olla võin. tegime mingeid töölehti vms. vene keel ei paku huvi ega pinget. seega, ei oska selle tunni kohta miskit kirjutada.

neljas/viies tund – mate praksid. tegime üpriski võimatuid tehtid trigonomeetriliste seostega. päääris hulluks ajavad sellised asjad. kaks tundi tuima ajuderagistamist. pole meeldiv. aga muidu oli kõik okei🙂. tuju hea ja muu ka kõik hea. mallel tundus ka täna hea tuju olevat😀. (midagi uut :D)

kuues tund – inglise keel. polegi veel sel perioodil ühtki korralikku inka tundi olnud. seega oli see üks esimesi korralikke tunde sel perioodil🙂. õpetaja on tore(seda teavad kõik ). tegime üht töölehte ja olime niisama ägedad🙂 inka tunnid on head. mulle meeldivad😉

seitsmes tund – füüsika. polegi ammu nii kodust tunnet olnud füüsikatunnis. klass oli armsalt hämar või no kuidagi kodune. kõik tegid oma ülesandekesi rahulikult. armas. ma sain isegi aru. kuigi, ühe tunni teisipäeval puudusin ja juba on siuke meeletu lünk sees😀. aga noh, britta andis mulle vihiku ja nüüd saan järgikirjutada kogu kupatuse. pmts. õpetajal oli ka täna hea olla. peale tundi ta ütles mulle, et “lääts, teie üritus on minu käes”. ja hakkas ikka oma toredaid jutukesi rääkima😉. nagu ikka pohlasalul kombeks on. füüsika oli täna tore🙂

kool sai läbi. läksin siis korra noortekajuurest läbi ja soovisin taitsule õnne(JÄLLLLLE). olin seal natuke ja siis läksin jalutasin paala. käisin sellust ka läbi(laada päevad ju siiski). midagi huvitavat seal ei tundunud olevat. mõtsin, et tahan juua. hah. saingi juua. ostsin starterit, sest see oli ebamaiselt odav😀. jalutasin siis rahulikult edasi jala. ILM OLI LIHTSALT SUPEEER ! mõtlesin oma mõtteid. sumpasin läbi lume. kõik oli nii ilus. teepeal rääkisin telefoniga ka vahepeal. tänane jalutuskäik oli võrreldes eelmistega kuidagi parem/armsam/soojem. päike soojendas põski ja tuul sasis juukseid. nii kevadine tunne kuidagi. pmts pidin ma poole viie paiku siis koju saama, aga kuna ma ei tahtnud linnas nsm “tsillida”, siis läksin venna juurde. no sinna ma ka jäin😀. jõudin seitsmest koju alles. seal õppisin ja tegin igast asju😉.

täna on kuidagi nii hea päev. tuju on hea, ilm oli hea. mis toimub ? midagi nii armast pole ammu olnud. kõik on hea😉. niii hea lihtsalt😉

sõin kõtu ka täis ja nüüd on VEEL PAREM olla (:

aga ma hakkan nüüd õppima(mitte, et ma täna oleks vähe õppinud). teen füüsika ära ja inka. aitan katul veel paar asja ka otsida ja siis võin südamerahus tuttu minna, sest täna on vägagi kordaläinud päev. loodame siis ainult, et mu nõme lihasvalu üle läheb😀.

NÄDALA PÄRAST KUUUTSEKAAALEEE !!! NIIIII SUPEEEEEER !!!!!😉

tsauki. olge muskad :*

liisu

2 Vastust to “preili lihasvalu”

  1. nii armas et minu ka ära mainisid:D
    aga jälle kuutsekale:D?

Lisa kommentaar

