2 mõtet

kui sa sa saad teada, et oleksid sattunud liiklusõnnetusse ja kõige hullemal juhul läinud teise ilma ja oled sellest pääsenud, siis paneb ikka mõtlema küll. jäin mõtlema kõige üle, kes/mis mul on. ma ei suuda seda siiani uskuda.. kõike võib juhtuda kõigiga, sellest ei pääse me keegi. kõik on meile saatusega ette määrtud – me ei saa seda muuta. seega, peame olema ettevaatlikud ja kõndima justkui köie peal, kus peame hoidma tasakaalu, et mitte kukkuda. nii on ka reaalses elus – peame hoidma end tasakaalus, et mittte kukkuda ja viga saada.

ma olin 10 minutit tagasi heas tujus. nüüd on tuju tõsine ja ainult mõtlen, kas olen õnnega koos või lihtsalt juhuse tahtel läks nii ? ma ei teagi, mida mõelda või mida mitte. lihtsalt see tuli nii äkki..

aga õnneks on kõik hästi ja midagi meiega EI juhtunud🙂. mul on selle üle tohutult hea meel. huh.

kuna mul on täna tujud totaalselt nurga nurka põrganud siis paar tundi tagasi jäin ma mõtlema, kuidas mu elu on muutunud viimase aasta jooksul. jah, see on väga palju muutusi läbi teinud. ise ka ei usuks, aga nii see on. olen muutunud kellelegi vajalikuks. teised inimesed on muutunud mulle vajalikuks, VÄGA VAJALIKUKS. nad on mulle sama olulised kui päike, mida ma iga päev igatsen. samamoodi igatsen ma ka neid, ükskõik kus nad ka poleks. ma tean, et keegi ei suuda ühtki inimest muuta. aga minuga see on juhtunud. nad pole isegi muutunud, ma lihtsalt ise muutun päev-päevalt. ma tunnen, et olen kellelegi vajalik🙂. seda on nii armas kuulda, et võtab lausa pisara silma. oeeeh.

ma polegi end tundnud varem nii. ma ei ole vist mõistnud, mis tunne on, kui keegi sind igatseb/ootab/vajab. nüüd ma siis tean. see on kuradima hea tunne ! kõik on vastastikune. mina teid ka !!!🙂

ma olen seda tuhandeid kordi öelnud, aga ütlen veel: ma oman maailma kõige paremaid sõpru !!! :):). ausalt. ma olen rõõmsam/aktiivsem/õnnelikum tänu teile. te teate ise ka, kes te mu südames olete, et ma vajan teid väga palju.

need olidki mu kaks mõtet. tsauki.

liisu

Lisa kommentaar

