kummikud

tsauki. täna on taaskord jälle esmaspäev. päev on olnud üsnagi väsitav ja meeletu ja tahaks teilegi sellest ülevaate anda🙂. nagu kombeks, siis räägiks ehk koolist kõigepealt. tundub päris “hea” mõte olevat.

esimene/teine tund-vene keel. tegime HCB ja CB ülesandeid. asjast saan päris hästi aru ja ei karda isegi kolmapäevast tööd🙂. keegi käänas sõna “писать” valesti ja siis õpetaja hakkas uurima, et mida see ikka tähendab jne:D. naljakas on mõelda/kuulata, et inimesed, kes on õppinud 4 aastat vene keelt, ei oska ikka seda sõna hääldada ega käänata. tegijal juhtub ikka😉

kolmas tund-füüsika. tegelikult pidi olema kehaline, aga kuna me läheme neljapäeval kuutsekale, siis tegime tunni ette🙂. füüsika on kuidagi päris talutvaks muutunud. saan asjast aru ja olen õnnelik🙂.

neljas/viies tund-füüsika praks. kõik oli sassis täna. meil oleksid pidanud olema mate praksid, aga pohui:D. ei olnud. no mida mida, tegime laboritööd KALDPINNAGA. kes ei saanud kaldpinna ehitamisega hakkama ? ikka mina ja mannu😀 HAHAHAHAHA:D mis teha, oleme lollid. lõpuks ei saanud ülesandegagi hakkama, aga suva. küll kunagi saame.

kuues tund-eesti keel. NO KES SAI ORTOGRAAFIA TESTIS 9 VEAGA NELJA ?😀.  ikka liisu ikka liisu😉. uhke olen enda üle. aga tegelt on lood nii, et HAMLETIGA ON VSJOO !!!:D JUHEIIIIIIIIIII. nüüd võib kohe pidu teha. naljakas tund oli. vaidlesime vms aga pohui:D. eesti keel on nõme

seitsmes tund-kunstiajalugu. tanel on kiusupunn, ainult kiusas. muud ei oska teha no. aga tund oli nagu tund ikka. vaatasime pilte ja vaatasima MAAILMA ÜHT KAUNIMAT HOONET – Taj Mahal ?😀.(ma ei oska kirjutada).

kaheksas tund-mate. rääkisime kt vigadest. kui ma oleksin kirjutanud paar asja õigesti, oleksin ehk nelja saanud, aga ei. totrad vead(nagu alati). aga jaa. siis mässasime oma kalkulaatoritega, sest hakkasime täisnurkset kolmnurka lahendama. olin britta peale päris kuri, et ta kalkulaatoriga igast asju sai teha, mida ma pean peast tegema:D PORPO RUULIB . JEP JEP😀. aga elame üle. küll ma hakkama saan😉

kool sai läbi. mul hakkas kiire ja elu eest(okei mitte päris  nii) kiirustasin selverisse, kust ma seda ei saanud, mida tahtsin ja ostsin parem sokolaadi (a). edasi avastasin, et kell on päris hiline ja pean kibekiirelt kummikuid minema ostma. no muidugi ma leidsin need ju. aga viimasel minutil. lõpuks leidsin lillelised kummikud😉. nüüd ei saa mul vähemalt jalad märjaks😉

aga kuna kell suht öö juba:D:D:D, siis ma kavatsen õppima hakata ja tubli olla täna.😉

muideks. armas on vaadata väikseid lapsi, kes oma emmet nähes kas või rõõmust nutma hakkaks. nad on armsad (a). väiksed rõõmurullid.

olge musid

liisu

Lisa kommentaar

