ma vihkan,vihkan,vihkan,vihkan üle kõige seda, kui keegi MINU asju rotib/võtab ilma minult luba küsimata või siis tagasi toomata. mida see annab kui, võtad teise inimese asju ? SAA ARU, SUL POLE VAJA NEID VÕTTAGI !! kui võtad – too tagasi. sel juhul võid ainult võtta. jffjasädfdsldkfksd’öfdsffdifjfd. ma olen VÄGA KURI.

ma olen niiiiii meeletult kuri, et ma ei teagi, kas sõimata nägu täis või mitte. parem siiski mitte. aga ÜKSKORD VÕIKS JUBA ARU SAADA, et MINU ASJAD on MINU OMAD ja SINU ASJAD on SINU OMAD !! jfdlfjadpsfsdfd.

idioodikari.

liisu

Lisa kommentaar

