väsinud tütarlaps

tsauki. olen kuutsekalt tagasi ja enda suureks üllatuseks ma ei kukkunudki MITTE ÜHTEGI korda – see ei lähe kukkumisena arvesse, kus ma nsm kükitasin, sest jalad kadusid alt ära:D. ma julgesin isegi hüpetesse minna😉. mitte nagu eelmine kord, kus ma sain väga haiget:(.

mu pöidla ja nimetissõrme vaheline koht on niiiii valus😦

võin uhkelt öelda, et julgesin isegi kõige suurema mäe peal ära käia😉. enda üle väga uhke. olen üldse täna väga mitu korda enda üle uhkust tundnud. see on hea tunne.

ma olen hetkel inimeste peale solvunud. miks on kõik muutunud nii teistsuguseks ? miks ? miks nad pole sellised, nagu ma tahan neid mäletada/näha/tunda ? kfjldfd. ma ei mõista inimesi.

ma ei suuuda hetkel midagi kirjutada. emotsioonid on laes. NOSTALGIA. ma tahan tagasi. alati tuuakse meid sealt nii ruttu ära -.- räigelt nõme. aga vähemalt saime minna🙂. see on super.

kuid jaa. inimesed pole enam need inimesed, millised nad olid kunagi. . .

liisu

Lisa kommentaar

