ma armastan teid

mul oleks nii paljust rääkida. mul on taaskord jälle palju mõtteid ja tundeid, mida ma tahaksin rääkida, aga neid teavad ainult vähesed. ma ei pea vajalikuks neil kõigile rääkida. kõige olulisemad inimesed teavad. see ongi oluline.

kuna mind pole kodus olnud nii reedel, ega ka laupäeval, siis ma otsustasin, et annaks mingi ülevaate oma meeletust nädalavahetusest :

REEDE: kool oli 4 tundi. aga sellest ma olen kirjutanud juba eelnevates postitustes, et mis ja kus reedel koolis oli. seda ma praegu ei kirjuta. peale kooli läksin paala, et asjad ära viia ja nsm olla natuke. mul oli paha olla ja natuke pea valutas. otsustasin magama minna. üles ärgates avastasin,e t asi on veel hullem kui ennem ja ma omasin siis veel hullemat peavalu. see oli midagi müstilist. pmts. õhtu möödus rahulikult. kaheksa paiku läksin välja. margot,mina ja mehed:D. edasi läksid tegevused sujuvalt edasi ja üldse oli tore õhtu. seltskond oli hea. ainult, et õues oli külm. me sõime saia ka !! sai on elu. aga tegelikult on mul nii palju mõtteid seoses reedega: miks on inimesed purjuspeaga nii ligitikkuvad ? mul on päris sitt tunne selle pärast, et inimesed ajavad ligi kui nad on midagi tarvitanud. ma saan aru, et ta ei saa midagi teha. aga jah. ma siiski ei taha sellest rääkida. oli tore õhtu.

  • ma igatsen sind

LAUPÄEV: lubasin stevelyle, et lähen noorteka 10ndale sünnipäevale ettekandjat või kedagi mängima või siis niisama appi. ärkasin siis 9.30. sellega kaasnes see, et mul oli kena 4 või 5 tundi unekest LAHTISE AKNAGA. olgu, sealt sain ka oma nohu/köha järelikult. aga kui olin ugala juures, et kostüüme laenutama minna, siis oli päris hea meel, et mina,britta,stevely ja mari-liis käime ühes klassis. seltskond on viis pluss. läksime siis kostüüme valima, sain omale sinise kleidi. naljakas. kunagi saan pildid ka. jaa üldse. läksime lõpuks britta juurde. mul polnud tegelikult väga tuju . mul oli päris suur masendus peal. tuju oli totaalselt rikutud(õhtupoole veel enam rikutud). see selleks. noortekas oli päris kiire. ei olnud aega mõeldagi. aga jaa. sealt mu tujutsemised alles said alguse. on tõesti olemas inimesi, kes suudavad mu tuju veelgi enam perse keerata. suurepärane !!! aga ma ei taha sellest rääkida. mul on ägedad sõbrad. tegelikult ma armastan neid kõiki, aga milleks on vaja rikkuda teiste tuju ?? pole vaja.  lõpuks kui noortekas hakkas asi läbi saama, läksime mari-liisiga uueveskile. sellest ma rääkida ei taha. lihtsalt mainiks seda, et mul on hea meel, et mari-liisiga saab nii paljudest asjadest rääkida. sain teada nii mõndagi uut. jutt jutu vastu – nagu ikka.  mu jope sai sitaseks -.- ja mul oli paha olla.

  • mul on hea meel, et sa olemas oled

PÜHAPÄEV: mul on nohu/köha/kurguvalu. MA OLEN KODUS !!

  • mul on hea tuju

kõik võiks endistviisi olla…

liisu

7 Vastust to “ma armastan teid”

  1. te olete ikka head :)!

  2. ma ka,
    Luulenurk:
    Liis, Liis,
    mis siis ?
    viska viis . 😀 sry, igav

  3. sa pole ainus kes haige on🙂

Lisa kommentaar

