õnnelik või jaa

heihopsti. ma polegi jõudnud veel kirjutada miskit. mul on täna suhteliselt kordaläinud päev🙂. ma olen õnnelik ! JAH, MA OLEN ÕNNELIK ! põhjuseta/põhjusega, seda ei tea. igaljuhul, üle pika aja võin ma jälle särada .

käisin täna elisega õues. nii hea oli rääkida ja lihtsalt olla. näha üksteist. AITÄH !! :):). ma igatsen neid aegu, kui ikka tihedamini väljas käisime:/

LUGESIN TÄNA “DON JUANI” KA LÄBIIII !!! ma olen väga tubli laps. võtsin end kokku ja tegin selle ära. juhei !

ma ei viitsi siia väga koolist kirjutada. lihtsalt seda, et täna olid kõik inimesed nii kurjad. ja mate klassis oli meeletult palav.

ja no kellel oli vist kooliaasta jooksul üle pika aja FÜÜSIKAVABA päev:D. oehjaa, suurepärane.

“See süda ei tohi minu käest enam pääseda; panin sinna idanema lootuse, mis ei lase mul kaua asjatult õhata.”

ma siiski kirjutan koolist:

esimene/teine tund- vene keel. tegime ülesandeid paljundatud lehtedelt ja sain pääris hästi hakkama. peale teist tundi ma palusin õpetajalt oma tööd, mille ma sain kolme. mul jäi puudu 2 punkti, et saada neli. masendav. vägagi. mulle ei meeldi see,et mu pingutamine on väärt ainult kolme -.-

kolmas tund-keka. palusin emmel tõendi kirjutada, sest mul on nohu ja sellega ma küll ei hakka jooksma. läheb veel hullemaks. ega jaa. istusin sööklas ja sõin kukeharja ^

neljas/viies tund-mate praksid. jepjepjep. mannu istus mu kõrvale. me ei suutnud muidugi vait olla. planeerisime vaheajaks igasuguseid üritusi ja olime nsm ägedad. aru ma ei saanud eriti midagi. siinused, koosinused, tangensid, kootangensid. jummel küll. keerulised asjad. ei näe sel eriti mõtet. ega ma ju ei hakka  neid kunagi IGAPÄEVAELUS kasutama -.-

kuues tund-eesti keel. rääkisime sellest, kui lits mees oli ikka don juan. nali naljaks. sain ka raamatu läbi loetud ja mõistsin, et ta oli ikka pääääris kõva naistemees. sitasti öeldult isegi lits mees. jep. tõmbas igaühega ringi ja ajas mesijutuga naised hulluks. tubli tubli. raamat  oli iseenesest isegi vaimukas.

seitsmes tund-kunstiajalugu. teised vaatasid pilte, mina lugesin don juani. mhm. sisustasin aega kasulikult🙂

kaheksas tund-mate. tõestasime mates ühe asja ära ja oligi kõik. malle pidi kuhugi ära minema ja tänu sellele saime varem ära🙂 mingi 25 minutit vist.

MA OLEN ÕNNNELIK !!!!!!🙂

“Tuleb tegutseda, mitte kõnelda, teod otsustavad asja paremini kui sõnad.”

NAISED, HEAD NAISTEPÄEVA TEILE !! :):):)

liisu

Lisa kommentaar

