nuumatud oravapoiss

enne kui mul meelest ära läheb, siis oleks meeletu soov jutustada füüsikatunnist, kus pohlasalu naerutas meid terve tunni.

rääkis meile oma tudengielust, kus tal oli siuke kiirkeeduklaster ja seal sees sai teha parematel päevadel soolaga tanguputru ja halvematel päevadel soolata tanguputru. et neil oli ühe korruse v millegi peale üks suur ühine köök ja pliit. et kui parematel päevadel midagi pliidi juures maha kukkus, et ega siis seda üles ei korjatud. jäeti sinna maha, et halvematel päevadel oli midagigi, millest midagi kokku keeta. niisiis kiirkeeduklaster. sellega sai seal palju nalja. kord siis oli vaesem aeg jälle ja tegid soolata tanguputru, lükkasid harjaga pliidi juures olevad jäänused kühvlile ja pistsid ka sinna klastrisse. tagajärg oli see, et see klaster lendas õhku ja nagu purskkaevust lendas tanguputru sealt välja ja siis nad olid võtnud madratsid ja need peakohale pannud. naljakas.

ja siis oli pohlakas olnud ühes ühikas, kus ta välja oli kupatatud. seal polnud sooja vett. seetõttu oli ta sunnitud liituma spordiklubiga, et pesemaski vähemalt käia. enam ta pole nii madalale enam laskunud. aga see selleks. pmts. ühikas oli veel üks keemiaõpetaja(nagu klassivend ütles, siis kindlasti oli ta nimi jaan), kes spordiklubiga EI liitunud ja otsustas käia küla dušši all. et tal siis seal lõbus oli, siis ta laulis ja karjus ka.

toakaaslastega oli pohlakas ka oravat nuumanud, et jõuluks süüa saada. naljakas. kujutage ette vaatepilti, kus suure seaprae asemel on pirakas orav. naljakas.

ega jaa. üks lemmikumatest õpeajatest on ta mul. ta võib olla küll kuri ja nõudlik, kuid ta meeldib mulle juba oma naljade poolest. koolipäev võib olla halb, aga pohlasalu ikka naerutab oma õpilasi. see on temast armas. tema tundides ei saa arugi õieti, et kuhu sattunud oled. ta on tõesti super.

toob elulisi näiteid snickersitest ja värkidest, et me saaksime paremini aru. mummud ja mammud. ta on suurepärane !! mitte mingil juhul ei vahetaks teda mõne teise õpetaja vastu. isegi mitte siis, kui mul oleksid kõik viied. hinded pole olulised, õpetaja suhtumine on oluline. SUPER !

aga muidu oli koolipäev niisama äge. nagu ikka. homme algab juba vaheaeg ja nii uskumatu kui see ka poleks, siis mul pole üldse vaheaja tunnet. ma ei saa aru, mis toimub. need 10 nädalat on päris ruttu läinud järelikult.

mul jäid täna anttilas silma meeletult nunnud roosad siuksed papud. aah. ma armusin neisse.

liisu

2 Vastust to “nuumatud oravapoiss”

  1. Miks kõik nüüd oravaid kiusavad? Või siis meenutavad seda, kuidas neid kiusatud sai -.-
    Ma olen elus veel ju !

Lisa kommentaar

