otsides ma pean su jälle leidma

kui otsida hoolega, siis leiab ka kõige pisemad kullatükid üles, kuid kui otsida kiirelt ning korralikult vaatamata, siis jäävadki need kõige kallimad kahe silma vahele.

kui otsin, siis leian ka. ma leian. ma olen selles kindel. pean olema. öeldakse ikka, et otsi otsi hoolega, siis saad kohvi koorega. mina ei taha kohvi koorega. ma tahan otsida. mulle  meeldib otsida.

see on sügavamõtteline lause.

ma pean su leidma. mul on eesmärgid, mille nimel pingutada. aga ma ei jõua pingutada. ma olen väsinud.

ma püüdlen oma eesmärkide poole. ma saavutan oma lõppeesmärgi otsides…

liisu

Lisa kommentaar

