mul on vahepeal päris kiire olnud ning ma pole saanud blogida, kuid jaaa. tahaks lihtsalt mainida, et klassipidu möödus hästi. ma olen hetkel küll väsinud aga see läheb üle.

teinekord ei tasu ikka tõesti neid mehi uskuda😀. mehed viivad ikka naised metsa, a no aga jaa. keegi nkn ei mõista.

ma peaksin vist teinekord kella vaatama kui ma inimestele helistan. aga ma e oska seda teha järelikult. elame üle.

öised viljandi tänavad on inimtühjad, libedad, kuid ilusad.

mu keel on valus ja lambist on ige paistes vms :O. mu juuksed on lokkis, sest läksin märja peaga tuttu ja mu kõhulihased valutavad naerust😀. jutt on kohatu, aga see on mu tänane kannatuste rivi algus.😀.

ma ei taha isegi süüa:D.

tsau. olen täna tubli ja lähen katule rongilevastu ja mida kõike veel me ka ei teeks😀.

olge muskad.

liisu

Lisa kommentaar

