no lihtsalt suurepärane;)

täna on juba kolmapäev. eile oli mul VÄGA sitt tuju, lausa väga sitt tuju. aga see selleks. öösel sain päris vähe magada, sest pidin hommikul 7.50 ärkama, et minna hambaarsti juurde. no muidugi ma olin ju totaalselt suremas:D. silmade all olid maani kotid ja lihtsalt meeletu väsimus oli. siiani ei usu, et kuidagi üles sain. eile läksin juba 23.00 paiku magama, sest väss oli nii meeletu. patja nägin siis juba olid silmad loojas.

ma olen täna nii meeletult jala kõndinud, et ise ka ei usuks. olen olnud kogu aeg nagu orav ratta peal. see tähendab seda, et ma käisin esiteks hommikul hambaarsti juures, kust ma sain suurepäraseid uudiseid oma klambrite koha. teiseks käisime me kadrega väljas ja võtsime britta ka kaasa. käisime suures vennas söömas ja juttu ajamas. tüdrukute jutud. ja lõpuks kui ma juba maeiteamitmendatkorda paala tagasi jõudsin, siis ma läksin veel kadret rongi pääle saatma.

pmts olen täna vabalt mingi 20 k m maha tampinud. juhtub ikka. see on trenni eest😀. jalalihas kasvab nii mis kole. SÄÄRELIHAS !

mul on olnud supertore vaheaeg. kogu aeg on tegevust olnud ja üldse kõike. ise ka ei usuks seda.

täna ma polegi tegelt üldse toaski olnud. kogu aeg olen vahelduva eduga õues passinud. no mitte passind aga kuhugi läinud ;D. saanud väga paljude inimestega kokku ja rääkinud. peale selle, et mu jalad valutavad, valutab ka mu suu juba suurest rääkimisest. mhhm😀. meeletu.

mul on tohutult hea meel selle üle, et mu tehtud kingitus kadrele meeldis🙂 mul pidavat olema suurepärased kingiideed. aitäh🙂. mul on seda vägavägaväga hea kuulda. teeb tuju heaks.

ma olen täna nii palju söönud ka, et ise ka ei usuks. võrreldes ntks sellega, mida ma teinud olen:D. ah ma ei oska seda lauset sõnastada. igaljuhul. tahan veel mainida, et väljas on täna lihtsalt niiiisuperhüpersupertuperägedalt mõnna ilm.

olen boss ja saan oma ägedate kummikutega lompides ka käia. massssmaheee. no supeeer ilm. polegi nii head ilma veel sel kevadel kohanud vist.

lumi võiks ka nahui kaduda, siis oleks kõik niii super. aaah, tahaks suve.

ma nüüd lähen vist JÄLLE sööma ja siis lähen kesköökossu vaatama😉. mhmh. ma ei ole jälle toas:D ma olen täna vist üldse kuidagi väga vähe toas olnud. äkki mingi 4 tundi kokku. ja siis olen ka ainult söönud :D:D:D:. õgard nagu ma olen. no mitte ma üksi, aga jaa. kadre on ka õgard😀.

aaah. aitäh katu et tulid ja mu  jaoks aega leidsid. ma leian sinu jaoks ka … kunagi (a)😀

mhmhm. mul kiire elu😀.

okei, mu näpud on totaalselt surnud:D. ma polegi nii ammu kirjutanud PIKKA blogi. mul lihtsalt ei ole aega. mul pole aega linnas sellekski, et arvutisse tulla väga:D. rääkimata msnist.

aaah. ma armastan vaheaega. kuigi kogu aeg arvan, et on laupäev :D:D:D.

tsauki, olge mõnnad ja käige väljas lompides hullamas!!😉

liisu

2 Vastust to “no lihtsalt suurepärane;)”

  1. ikka tulen ja vaatan üle mis sa seal viljandis korraldad:D
    Ja su kink oli ikka supppppppper äge:D rongis ka minu ees istus üks tüdruk kes seda vaatas ja natuke naeris ka:D aga sa oled üldse äge:D su mõtted on veel ägedamad:D aitäh et kinkisid mulle need kaks ägedat päeva:D ja koos on ikka lahe õgida ju:D

Lisa kommentaar

