PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS HELE JA TIIT !! :)

tsauki. täna on tillul ja tiidul sünnipäev. palju õnne neile veelkord !🙂. aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.

eilne õhtu oli selline nagu ta oli. mul oli tore ja teinekordki ehk.. võibolla. aga hommikul kui ärkasin, siis sain teada, et pean koju minema ja pmts ei saa kuhugi täna minna. armas. a no see on omamoodi positiivne. aga siis ma ärkasin rahulikult üles ja järgmise poole tunni jooksul juba selgus, et mõni neiu tahab minuga välja minna. no nii ma siis läksingi kohe pmts peale ärkamist õue ja nüüd jõudsin tagasi. meeletu meeletu. umbes 5 tundi olin “värskes” õhus ja tegin “tervisesporti” – jalutamist.

niisiis saime kokku ja oh imet. jõudsime igalpoole ära käia – vanalinnas motikaid vaatamas ja spordikoolis tudengisposu vaatamas. me vaatame sporti, aga ise spordiga ei tegele. see ongi põhiline.

rääkisime maailmaasjadest nagu ikka ja üldse. täna oli linnas kuidagi palju bemme, ilusaid mehi ja üldse, oli suuuuuuuurepärane ilm. nagu oleks suvi olnud. meeletult hea.

mul on lausa värskeõhumürgitus juba.😀. naljakas, kuid tõesti. ma polegi vist nii ammu enam nii kaua õues olnud järjest. mul oli tore. kuigi jaa, lõpuks suudan ikka alati kõik ära rikkuda ja olla maailma kõige suurem tüütaja🙂. ma olen liis, ega ma muidu polekski liis, kui ma ei tüütaks inimesi.

avastasin, et järgmine nv on KOLM PÄEVA !!, mida ma küll siis teeksin ? kõik lähevad ära ja jätavad mu üksinda. nii kahju kui see ka ei oleks.

eks ma siis olen kodus ja veedan toredasti aega ntks raamatuid lugedes😉

inimesed on muutunud. nendega koos ka mina.

liisu

2 Vastust to “PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS HELE JA TIIT !! :)”

  1. liis ja loeb nv raamtut:D maailma naliiii:D eks vaatame millega sa mind suudad üllatada:D nagu näiteks sellega mida sa siia ei kirjutanud:D hahahahahaahahahaahaha:D

Lisa kommentaar

