osta kodu omale

see, et on pühapäev, on üsnagi normaalne. aga ma vist olen loll, et kodus olen. siin on täielik hullumaja: sada väikest last jookseb mööda tuba ringi, nii et tolm on taga. teevad üksteisele liiga ja laamendavad ustega nii, et maja seinad kukuvad kokku. suured on niisama ägedad ja joovad vaiksel pühapäevaõhtul. pidu peab pidama, aga mitte pühapäeval ja mitte just sellel pühapäeval, kus ma tahaks NORMAALSEL ajal magama minna, et homme koolis puhanud olla(mida ma niikuinii ei ole). aaah. kaduge koju no. omal pole kodu, kus juua ja lolli mängida ? on meie kodu mingisugune külalistemaja, kuhu kõik tulevad ja teevad mis tahavad ? oh ei ju. ma vist pean ikka tõesti ära kolima kui tahan, et mu närvirakud säiliksid.

no tõesti. olgem siis kas või pühapäevasel päeval normaalsed. aga eiii -.-

kui koju ei taha minna, siis ärge vähemalt tulge pühapäeval siia. tulge siis,kui mind ei ole. tehke siin siuke praasnik, et kas või maja katus võib pealt lennata, aga kui ma kodus olen, siis ma loodaks südamest, et ei ole mingeid “külalisi” külas. KES ON ALATI SIIN !! arehfsfjasf’ag. osta kodu omale.

ma ei viitsi närvitseda enam. aadfäsidfjdsfsd. tõesti no. olgem normaalsed.

pean veel tihedamini linnas olema, et saaksin rahulikult elada. aga näedsa. ei saa. pean leppima nõmeda olukorraga.

aga varsti, varsti on nv !.

liisu

Lisa kommentaar

