tere tulemast suveaeg

täna siis keerati kella suvele lähemalt. võikski juba suvi olla. ma ei taha seda vett enam. lumi võiks ka väheneda. ei taha seda enam. kahju küll, aga suvi on õnneks ukse ees:).

ma olin täna öösel kodus üle pika aja, päris hea oli taaskord jälle oma voodis tudida . kõigeparem.

öösel tulid kunagi kõik hullud ka koju. jumal tänatud, et ma neid ei kuulnud tulemas. kuid jaa, hommikune äratus on super, kui inimesed teises toas räägivad nii kõvasti ja on niisama ägedad.

mul on kodus isiklik hullumaja. keegi ehk tahab külastada seda ? visiiditasu pole !

liisu

Lisa kommentaar

