päikesejänku

täna on olnud üpriski tore päev nii koolis kui kodus. JAH, KODUS !! midagi üllatavat. aga tõesti. kodus on päris normaalne olla. tulin koju ja läksin kohe jooksma. jooksin päris üllatavalt rohkem kui eile(kui käisin esimest korda jooksmas üle pika aja). ma olen enda üle uhke. järvejooks, siit ma tulen!!:D

koolis oli päris mitu haiglast asja:

  • inkas on tulevikuajad, millest ma ei taju midagi. mul on kurb sellepärast, sest ma tahaks aru saada, aga jaa. need on suhteliselt keerulised.
  • eesti keel. see ajab mind närvi. ma ei saa midagi aru. täna tegi siis rummel oma kaualubatud fausti töö ka ära. ei tea mida kõike ma sinna kokku sokkisin, aga hakkama ma sain. lambi teemat võib ikka sokkida.

ja bemmid on ikka veel ägedad. panin isegi tähele, et kooli taga on kaks bemmi, millega MÕLEMAGA sõidavad tüdrukud. täna vähemalt. äge:D. kunagi polnud ühtki bemmi kooli taga. aga näedsa. nüüd on😉. super.

kevad on ilus aeg, ainult see vesi võiks veel ära kaduda. siis oleks kõik super.

if we ever meet again.

homme on selle nädala viimane koolipäev. super !🙂

liisu

Lisa kommentaar

