mul on suurepärane sõbranna – eva

ega jaa. meie sõprus on sarnane merega, millel on tõus ja mõõn. jaa. kui me veel ühes klassis käisime, siis suhtlesime iga päev ja pmts olime kogu aeg koos. käisime koos ja nii edasi. aga siis kui sa läksid vükki, hakkasid meie teed justkui lahku minema. sul oli kool,kodu ja trenn. mul kool ja kodu. üldse kuidagi ei saanud kokku ega midagi. siis jälle suhtlesime igapäevaselt ja meenutasime vanu aegu. vahepeal siis oli jälle niiöelda mõõna aega ja nüüd on õnneks tõus.

jaa, me oleme päris kaua aega juba suhelnud igapäevaselt. rääkinud paljudest asjadest. pmts kõigest. meenutanud taaskord vanu aegu ja rääkinud selles, et mis oleks olnud kui.. jne. ehk mõistate.

sa oled suurepärane sõbranna juba selles suhtes, et sa oled palju täiskasvanulikum kui näiteks mina !😀. sa suudad ka mind muuta korralikumaks ja panna mulle mõistust pähe. sa oled tark tüdruk. ma tean, et võin sulle paljusid asju usaldada ja rääkida. ma võin su peale kuri ka olla. sa andestad ikka. no tegelikult kui aus olla, siis mul polegi vist olnudki ühtki põhjust et su peale kuri olla(v.a. see öökossu eelne asi :D). aga see selleks.

Eva ise tuletas meelde, millal ma ta peale väga kuri olin😀. see oli telkimas . jaa. ta ei lasknud mul magama jääda:d. jaa. siis ma olin tõesti kuri. ” Magad juba väää “:D HAHAHA:D::D:D:D. naera pooleks.

sa oled väga tubli spordiplika. mulle meeldib see. sa teed ka minu eest sporti.

aah. mul meenusid meie suvised tegemised 2009 aastal. no kõige paremad üldse. telkimised ja võrgumängud jne. llihtsalt nii supeeer. nostalgia vist ju ?!?!.

sa oled tõesti üks suuuuuuuurepärasemaid inimesi mu sõprusringkonnas. aitäh, et me kunagi tutvusime sinuga🙂. ja mis kõige olulisem: sa oled üks vähestest sõbrannadest mul, kes vännab koos minuga bemme !🙂 armas oled

liisu

2 Vastust to “mul on suurepärane sõbranna – eva”

  1. hehee.. nii nunnnu🙂, Sa mul ka eriline🙂

Lisa kommentaar

