suur reede

täna on reede ja olen üsna asjalik olnud. koristasin oma toa ära päris korralikult. a no asjalikkuse alla ei saa seda väga lugeda, kui ma vaatasin a-rühma ja jäin tuttu. päris meeletu ikka. mul on päris suur väsimus millestki.

mul on valus köhida :(. see on vägaväga nõme.  keegi mu köha omale ei taha ? 🙂

ma ei viitsi/ei taha/ei oska/ei suuda midagi siia kirjutada. tahaksin, aga ei kirjuta.

ja see, kuidas emme räägib, on nõme. võtku vaiksemalt. ma ei taha seda kuulda.. :’/

liisu

Lisa kommentaar

