munadepüha

täna siis on kurikuulus munadepüha, kus värvitakse mune ja ollakse valmis sööma tohutul hulgal mune. äge. täna tõusis ka jeesus üles… vist. see veel ägedam. mina ei tea aga sellest püha ausalt öeldes väga midagi. munadepühad jätavad mind külmaks. need ei tähenda mulle mitte midagi.

samas. tahaks praegu naerda selle üle, kuidas mina oma asju parandan. paar matsu kirja ja hakkabki tööle !😉. jep. nii ma panin oma arvuti tööle, mis ei taha väga töötada enam mu heaks -.-

eile nägin venna maja ees üht väga ilusat bemmi. päeval olin juhuslikult vaadanud auto24-st ka üht bemmi. see oli niiii selle moodi. siis m arvasingi et see on see sama bemm. aga kahjuks/õnneks ei olnudki. lihtsalt mul oli asi, mis pakkus silmailu:).

öösel kui venna juurde tagasi jõudsin, siis hakkasin akent lahti tegema ja oh imet. lambist mingid tüübid katsusid autode uksi, et kas need on lahti või mitte. inimesed on imelikud.

liisu

Lisa kommentaar

