ilus päev

täna on esmaspäev. uue nädala algus. olen öösel saanud umbes 5 tundi magada, sest õhtul/öösel ei kavatsenudki uni tulla. olin siis umbes üheni netis, kuid jaa, ikka polnud unest haisugi. siis läksin vusseri ette ja üritasin tuttu jääda. jäin ka üsna peatselt tudisse. see oli mulle väga suureks kergenduseks. hommikul tirises äratuskell päris mitu minutit, enne kui ma reageerisin. panin kenasti/toredasti selle kinni ja läksin sööma. näljane nagu ma olen.

koolis oli suhteliselt tore. jaa. mitte suhteliselt, vaid oli ikka tore🙂. mu lumehelbeke tegi tuju hääks. aitäh🙂. mul on täna tuju kirjutada sellest, mis koolis tegin, siis ka kirjutan :

esimene/teine tund-vene keel. kirjutasime oma perest jutukest. päris armas on ikka vene keeles kirjutada nii pikki jutte. polegi sellest varem aru saanud. ja muidugi ei olnud see kõik. saime mingi ülipika(loe: väga ulme) jutu, mille pean kodus ära tõlkima. JESS !

kolmas tund-kehaline. käisime ujumas. jaa, mul oli täna üllatavalt tore. tüdrukud on perverdid. jaa. ma sain sellest alles nüüd aru.

neljas/viies tund-mate praksid. meeletu meeletu matemaatika. ma ei suuda enam mõelda ka mitte sellest. täna polnud mitte mingit matesoont mul. lihtsalt kõik läks vussi ja kuhu iganes veel. super. mate sakiib:)

kuues tund-eesti keel. rummel rääkis meile meie kirjanditest umbes nii, et ega need kõige paremad polnud, üks hinne, mida ta kuhugi ei pane, oli enamikel 2. juhei! väga lohutav temast küll. aga siiski siiski. sain täna lambist ekooli rummeli poolt kaks kolme ja nelja. suurepärane ! ta võiks juba ükskord aru saada, et me pole mingid masinad. brrddfd. kurjaks ajab.

seitsmes tund-kunstiajalugu. kodus oli vaja teha mingi nussnikerdis, jaa, ma tegin selle nädalase hilinemisega ära. ja mida ma kuulen. seda polegi vaja. v no ta ei kontrolli seda. aaaaah:D. tere tali

kaheksas tund-matemaatika. malle ütles küll, et alustame vahetunnist. kus sa sellega. alustasime hoopis paar minti hiljem no:D. õnne talle selle puhul.

mate tunni ajal sain sõnumi ka, et mu ilusa päeva ilusam lõpp on rikutud ning jah. emooo ! aga ei ei ei . ei tohi mossitada. ma parem rõõmustan. olen positiivne(nagu sügisel !!!). aega veel on mul nende ilusate aegadega :D! või midagi taolist.

ma hakkan õppima. tsauki.

liisu

2 Vastust to “ilus päev”

  1. lumehelbeke ruulib eksole😀

Lisa kommentaar

