ussike

heihopsti. olen väsinud ja samas õnnelik. mul oleks suur tahtmine visata tunniks ajaks pikali ja puhata. aga mul pole aega.mul on homme venes suur töö + mates miljon ülesannet + eesti keeles mingi kirjand :O. mida iganes. jube lihtsalt, kuidas viimasel ajal jäetakse nii palju õppida kodus :N. see on paha paha paha. ausalt. ma ei jõua. aga see selleks. kui siiani olen jõudnud, siis jõuan ka edaspidi🙂.

positiivne tuleb tulla olla. ma vähemalt järgin seda teed, et olen positiivne. OLGEM POSITIIVSED ! kas või näiteks seda, et täna oli meil kunstiajaloos töö, mis oli 7nda tunni ajal. no mis seal ikka. plaan oli mina ikka õigel ajal, aga kui lambist tuli mul ja liisal tuju minna kunstiajalugu vastama, siis miks ka mitte ? läksime siis tunnike varem, teades, et ega järgmise 45 minuti jooksul nkn targemaks ei saa. no mis plaanis, see ka tehtud !:D. mõlemad saime neljad. ise olen uhke. nalja ka nabani.

ah üldse. mul täna hea päev olnud. kuidagi nii ruttu on kõik asjad mööda saanud. kas või koolipäev, kuigi jaa. lambist tahtis malle alustada tundi siis kui 12A sealt väljub. mhmh, tore tore. keegi oleks võinud seda mulle ka öelda. jäimegi siis paar minutit hiljaks koos liisaga.

väljas oli täna ilus ilm ka !:) nagu suvi (#)

ja oma kaua mittenähtud ipodi oli ka täna hea näha. südame tegi soojaks😀. ning mis kõige ägedam. sain rebastepäeva video ka NÜÜD !!😀. armas mälestus🙂

liisu

2 Vastust to “ussike”

  1. meil jääätakse ka nii megalt õppida :S no sul muidugi raskemad asjad aga noh minu asjad on minu jaoks rasked:D

Lisa kommentaar

