kes? mis? kus? millal? miks ?

ahoi ! olen väsinud sellest kõigest. mul on tõsiselt kopp ees juba. ma ei saa aru, mis toimub ? olen mina loll või ma lihtsalt mängin lolli ? isegi grünbach ütles täna:” lääts, sa oled kevadega täitsa lolliks läinud.” aitäh talle. see peaks juba kõik ütlema. järelikult see ongi tõsi. ma ei taju mitte midagi. kõik on nii teistmoodi. mitte ainult esemed/asjad, vaid ka inimesed. jah. inimesed on nii muutunud.. -.-  kus on need toredad päiksekiired, kes eksisteerisid veel paar kuud tagasi ? kuhu on nad kadunud ?  ma ei mõista. ma igatsen neid inimesi. ausalt. tulge tagasi !!!

ma tahan meeletult suve. tänane päev oli nii võrratult ilus, et tuli meeletu suvetunne. kodus käisin isegi õues lühikeste pükste ja maika väel !! nii soe oli. nii mõnnna.. see on väga hea ja armas, kui nii on🙂 koolis tundsin ka, kuidas päike mu üht näopoolt lausa kõrvetas. naljakas, aga jaa. päevitan ainult üht näopoolt – ka võimalus !!

peaks mainima ka, et tänane eesti keele tundi oli väga suur segadus. mu aju ei suutnud nii palju infot korraga vastu võtta, kui rummel jõudis rääkida. puterdada on ka tore. ja kümnest sajast miljonist erinevast asjast rääkida on ka viis pluss äge. ega me ei peagi aru saama. ei. me peame lihtsalt märksõnadega kõik ta jutu kirja panema🙂. see on ka võimalus, kuidas tundi sisustada.loodan, et ma ei pea kaua enam niimoodi oma tunde sisustama, et vaatan lihtsalt aknast välja, lootes, et koolitaguses parklas toimub miskit. hah. imetlen bemme,. juheii !!!🙂

tahaks praegu karjuda !! JAH, KARJUDA !! ma olen vihane. või no mitte otseselt vihane, aga mu sees on selline niiöelda peidetud viha, et kui keegi mu vihale peaks ajama, siis ma plahvatan ja keegi lihtsalt kannatab. tavaliselt on selleks ohvriks just sellised inimesed, kes pole ise mitte milleski süüdi :N. super äge, kas pole ? ma ei taha olla plahvatusohtlik pallike, aga ma olen. andke andeks.

ja veel. mul on nii paljust vaja rääkida kellegagi. tahaks minna kuskile jalutama ja kõik mured ära rääkida. suva see, et ma pooltest asjadest ei julgeks rääkidagi, aga ma pean vajalikuks kõik südamelt ära rääkida. olen sassis juba omadega. sellepärast ehk ka need jobud tujutsemised ?

mine metsa palun, aitäh !!

liisu

2 Vastust to “kes? mis? kus? millal? miks ?”

  1. haha ma plahvatasin täna:D

Lisa kommentaar

