heihopsti

olen britta juures ja teeme koos stevely ja britta endaga niiöelda teatriettevalmistusi. oleme ägedad.

mul pole tegelt üldse tuju teatrisse minna. ausalt. oleksin parema meelega kodus ja tuduksin või naudiksin ilusat ilma. päriselt ka !!

ja miks kõik arvavad, et ma kuri või pahas tujus olen ?  ma olen kõige õnnelikum inimene vist terves universumis:D. ja te räägite, et ma olen kuri -.-

stevely ütles ka just seda, et ta emme küsib vahest minu kohta, et kuidas mul läheb ja kas me ikka suhtleme veel. niiiii armas mu meelest. isegi mu oma emme ei uuri minult, et kuidas mul läheb. ei no tõesti. maailm on ikka päris erinevaid inimesi täis:)

aga ma ei kirjuta rohkem !:D.

mainiksin ainult seda, et britta kutsule meeldib sõna otseses mõttes tüdrukutele keelt kõrva ajada !!:D:D mina teda ka !:D

liisu

Lisa kommentaar

